مقایسه 5 مورد از بهترین پلاگین فروشگاه ساز و فروشگاهی 2022 - آژانس دیجیتال مارکتینگ پرانتز

مقایسه 5 مورد از بهترین پلاگین فروشگاه ساز و فروشگاهی 2022

بهترین پلاگین فروشگاه ساز – آیا به دنبال ساخت یک فروشگاه اینترنتی هستید؟ می خواهید بدانید بهترین پلاگین فروشگاهی وردپرس کدام است؟

انتخاب افزونه فروشگاه ساز مناسب برای کسب و کار شما بسیار مهم است زیرا یک پلت فرم بهتر به معنای فرصت بیشتر برای رشد است. اغلب کاربران به این دلیل که هنگام انتخاب پلتفرم فروشگاه ساز برای راه اندازی فروشگاه خود تحقیقات مناسبی انجام نداده اند، در نهایت ضرر می کنند.

در این مقاله 5 بهترین افزونه فروشگاه ساز وردپرس را با هم مقایسه می کنیم. ما همچنین مزایا و معایب آنها را توضیح خواهیم داد تا به شما کمک کنیم بفهمید کدام افزونه یا پلتفرم فروشگاه ساز برای تجارت شما مناسب است.

بهترین پلاگین های فروشگاه ساز

در پلاگین فروشگاه ساز وردپرس برای سایت خود به دنبال چه چیزی باشید؟

تعداد زیادی افزونه فروشگاه ساز وردپرس در بازار وجود دارد. اما همه آنها مجموعه ای از ویژگی های مناسب برای مورد استفاده شما را ندارند.

به عنوان مثال، برخی از افزونه های فروشگاه ساز برای فروش کالاهای دیجیتال مانند کتاب های الکترونیکی، عکس، موسیقی و غیره ساخته شده اند. برخی دیگر برای فروش محصولات فیزیکی که نیاز به حمل و نقل دارند مناسب تر هستند.

اگر می‌خواهید یک کسب‌وکار مبنی بر فروش عضویت ویژه داشته باشید نیز راه حل متفاوت است. می توانید با استفاده از مقالات زیر اطلاعات بیشتری در مورد شیوه درآمدی فروش عضویت ویژه و بهترین پلاگین های راه اندازی عضویت ویژه در سایت دریافت کنید.

 

اساسا، شما باید در نظر بگیرید که چه چیزی را می فروشید و به چه نوع ویژگی هایی نیاز دارید تا فروشگاه آنلاین خود را به طور موثر اداره کنید.

جدای از آن، موارد زیر برخی از مهم ترین عواملی هستند که باید هنگام انتخاب یک پلتفرم فروشگاه ساز به دنبال آنها باشید.

  • راه حل های پرداخت – افزونه فروشگاه ساز شما باید به طور پیش فرض یا از طریق یک افزونه از درگاه های پرداخت دلخواه شما پشتیبانی کند. ضمن آنکه افزونه ای که انتخاب می کنید باید به صورت کامل با درگاه های پرداخت ایرانی سازگاری داشته باشد.
  • طراحی و سفارشی سازی – طراحی فروشگاه شما اولین تعامل مشتری شما با کسب و کار شما است. مطمئن شوید که تعداد زیادی قالب و گزینه های سفارشی سازی آسان موجود است.
  • برنامه‌ها و ادغام‌ پذیری ها – قابلیت ادغام پذیری موجود برای برنامه‌های شخص ثالث مانند سرویس های ایمیل مارکتینگ، نرم‌افزار CRM ، نرم‌افزار حسابداری و غیره را بررسی کنید. برای مدیریت و رشد کارآمدتر فروشگاه ساز خود به این ابزارها نیاز دارید.
  • گزینه های پشتیبانی – مطمئن شوید که گزینه های پشتیبانی موجود است. پشتیبانی خوب می تواند در درازمدت باعث صرفه جویی زیادی در هزینه شما شود.

برای راه اندازی یک وب سایت با پلاگین فروشگاه ساز به چه چیزی نیاز دارید؟

وب سایت های فروشگاه ساز به صورت معمول دارای سنگینی و دیتابیس بزرگ تری هستند، بنابراین اولین چیزی که نیاز دارید بهترین هاست است که می توانید برای آن هزینه کنید.

در مرحله بعد، باید یک نام دامنه برای وب سایت خود انتخاب کنید.

در نهایت، شما باید پلاگین های ضروری کسب و کار مورد نیاز خود مانند OptinMonster را مطالعه کنید تا ضروری ترین پلاگین های لازمه برای شروع کار را یافته و پس از آشنایی از آن ها استفاده داشته باشید.

پیشنهاد میشه بخوانید...
مشاوره سئو | مشاور سئو کیست و چه کار می کند؟ (بررسی کامل)

با این اوصاف، بیایید نگاهی به بهترین افزونه های فروشگاه ساز وردپرس بیندازیم.

بهترین پلاگین های فروشگاه ساز وردپرس

اکنون که می دانید در یک پلتفرم فروشگاه ساز به دنبال چه چیزی باشید و برای شروع به چه چیزی نیاز دارید، در اینجا بهترین انتخاب های ما برای بهترین پلت فرم فروشگاه ساز برای کاربران وردپرس آورده شده است.

  1. ووکامرس
  2. ایزی دیجیتال دانلودز
  3. MemberPress
  4. بیگ کامرس
  5. Shopify

بیایید نگاهی به هر یک از آنها بیندازیم و مزایا و معایب آنها را با هم مقایسه کنیم.

پلاگین فروشگاه ساز

1. WooCommerce

WooCommerce محبوب ترین افزونه فروشگاه ساز وردپرس است. همچنین محبوب ترین پلتفرم فروشگاه ساز در جهان است. WooCommerce توسط Automattic (شرکتی که پشت سرویس میزبانی وبلاگ WordPress.com قرار دارد) در سال 2015 خریداری شد.

تعداد زیادی پلاگین و تم برای WooCommerce موجود است. آنها همچنین یک جامعه توسعه دهنده پرشور پشت آن دارند که به صورت داوطلبانه پلاگین های مکملی برای آن می سازند و خود ووکامرس را توسعه می دهند. ووکامرس را می توان اولین پلاگین فروشگاه ساز که هر رقیبی یارای مقابله با آن را ندارد دانست.

مزایای استفاده از ووکامرس

در اینجا برخی از مزایای استفاده از WooCommerce به عنوان افزونه فروشگاه ساز وردپرس شما آورده شده است:

برنامه‌های افزودنی و تم – صدها افزونه و تم برای WooCommerce در دسترس هستند، که به شما کمک می‌کند تا ویژگی‌های جدید را به سایت فروشگاه ساز خود اضافه کنید. مجموعه بزرگی از تم ها به این معنی است که در هنگام انتخاب طرح سایت و طرح فروشگاه خود گزینه های زیادی دارید.

از کالاهای دیجیتال و فیزیکی پشتیبانی می کند – با WooCommerce، می توانید فایل های دانلودی فیزیکی و دیجیتالی (مانند کتاب الکترونیکی، موسیقی، نرم افزار و موارد دیگر) را بفروشید.

فروش محصولات افیلیت یا خارجی – با استفاده از WooCommerce، می توانید محصولات وابسته یا خارجی را به سایت خود اضافه کنید. افیلیت مارکترها می توانند سایت های محصول ایجاد کنند و تجربه بهتری را برای کاربران فراهم کنند. شما می توانید در ووکامرس لینک هایی ایجاد کنید که کاربران را به سایت های دیگر ارجاع می دهد و پورسانت دریافت می کنید.

مدیریت کامل موجودی – WooCommerce مجهز به ابزارهایی است که به راحتی موجودی شما را مدیریت کرده یا حتی آن را به یک مدیر فروشگاه اختصاص می دهد.

گزینه های پرداخت و ارسال – WooCommerce از درگاه های پرداخت محبوب پشتیبانی داخلی دارد و می توانید بسیاری از گزینه های پرداخت دیگر را با استفاده از برنامه های افزودنی اضافه کنید. همچنین می تواند حمل و نقل و مالیات را محاسبه کند.

پشتیبانی و مستندات – اسناد بسیار خوبی برای WooCommerce به صورت آنلاین در دسترس است. جدا از مستندات، پایگاه دانش، میز کمک و انجمن های پشتیبانی عمدتا رایگان نیز در دسترس است. بدین ترتیب شما نگرانی بابت استفاده از آن در صورت بروز مشکلات ناخواسته نخواهید داشت. چون همیشه مقالات و ویدئوهای آموزشی، افراد و جوامعی هستند که به شما کمک کنند.

معایب استفاده از ووکامرس

گزینه های بسیار زیاد – استفاده از WooCommerce بسیار آسان است، اما تعداد گزینه های موجود در صفحه تنظیمات می تواند برای یک کاربر جدید بسیار ترسناک باشد.

یافتن افزونه ها – افزونه های زیادی برای WooCommerce در دسترس هستند، گاهی اوقات ممکن است کاربر افزونه مناسبی را برای ویژگی های مورد نیاز خود پیدا نکند.

پشتیبانی از تم – WooCommerce با هر قالب وردپرس کار می کند، اما همیشه تنظیم آن آسان نیست و با همه تم ها ظاهر خوبی ندارد. برای استفاده کامل از ویژگی‌های آن بدون دردسر، به یک تم آماده ووکامرس نیاز دارید.

مقیاس پذیری – با بزرگتر شدن فروشگاه شما، باید یک هاست بزرگ تر خریداری کنید تا فروشگاه WooCommerce خود را توسعه دهید. چون وقتی تعداد محصولات و بازدیدهای سایت شما افزایش پیدا می کند سایت سنگین تر شده و هر هاستی به راحتی پاسخگوی آن نیست.

پیشنهاد میشه بخوانید...
سئو محلی چیست؟ راهکارهای ساده و کاربری برای بهبود رتبه در Local SEO

WooCommerce انتخاب مناسبی برای هر نوع وب سایت فروشگاه ساز است. دارای جامعه بزرگی از توسعه دهندگان و کاربران، افزونه ها و تم های زیادی، پشتیبانی عالی از وب سایت های چند زبانه و بهترین گزینه های پشتیبانی رایگان و پولی است.

 

2. Easy Digital Downloads

Easy Digital Downloads به شما این امکان را می دهد که به راحتی دانلودهای دیجیتال را با استفاده از وردپرس به صورت آنلاین بفروشید. استفاده از آن بسیار آسان است و دارای ویژگی های قدرتمندی برای ایجاد فروشگاه کالاهای دیجیتال زیبا و کاربردی است.

از Easy Digital Downloads می توان برای فروش موارد دانلودی دیجیتالی استفاده داشت.

مزایای استفاده از Easy Digital Downloads

طراحی شده برای فروش کالاهای دیجیتال – Easy Digital Downloads از ابتدا برای فروش دانلودهای دیجیتال ساخته شده است. برخلاف پلاگین های فروشگاه ساز که می توانند برای فروش انواع محصولات استفاده شوند، EDD تجربه بسیار بهتری را برای فروش کالاهای دیجیتال ارائه می دهد.

استفاده آسان – استفاده از دانلودهای دیجیتالی آسان بسیار آسان است، از همان ابتدا شما فوراً متوجه خواهید شد که چگونه محصولات را اضافه کنید و آنها را نمایش دهید. این واقعا برای کسی که تا به حال زیاد کار نکرده مفید است.

برنامه‌های افزودنی – صدها افزونه برای Easy Digital Downloads از جمله افزونه‌ها برای درگاه‌های پرداخت، پلتفرم‌های بازاریابی و خدمات موجود است.

تم ها – Easy Digital Downloads تقریبا با هر تم وردپرس کار می کند، اما اگر هنوز موضوعی را انتخاب نکرده اید، Easy Digital Downloads دارای تم هایی است که به طور خاص برای افزونه ساخته شده است.

پشتیبانی عالی – این افزونه به خوبی مستند شده است و شما انجمن های پشتیبانی رایگان، فیلم ها، آموزش ها و حتی یک چت روم IRC دارید. آموزش های بسیار زیادی در مورد آن در دسترس است که اگر دچار مشکل شدید از آن ها استفاده داشته باشید.

معایب استفاده از Easy Digital Downloads

فقط دانلودهای دیجیتال – همانطور که از نام آن پیداست، Easy Digital Downloads ایجاد سایت های تجارت الکترونیک برای کالاهای دیجیتال را آسان تر می کند. اما اگر بخواهید کالاهای غیر دیجیتال را همراه با دانلود دیجیتال بفروشید، کار بسیار پیچیده خواهد شد.

فروش محصولات خارجی – اگر می خواهید یک محصول خارجی یا یک محصول افیلیتی را به فروشگاه EDD خود اضافه کنید، باید یک افزونه شخص ثالث برای آن نصب کنید.

وقتی صحبت از فروش آنلاین محصولات دیجیتال به میان می آید، ما معتقدیم Easy Digital Downloads بهترین افزونه برای انجام این کار است. ما از Easy Digital Downloads با موفقیت زیادی استفاده کرده‌ایم.

پلاگین فروشگاه ساز

3. MemberPress

پلاگین فروشگاه ساز MemberPress به شما امکان می دهد محصولات و خدمات دیجیتال مبتنی بر اشتراک را بفروشید. این بهترین افزونه عضویت در وردپرس با هزاران گزینه است. حتی می تواند با WooCommerce ادغام شود.

بیایید نگاهی به جوانب مثبت و منفی MemberPress بیندازیم.

مزایای استفاده از MemberPress

فروش محصولات مبتنی بر اشتراک – به شما امکان می دهد به راحتی محصولات مبتنی بر اشتراک، طرح های عضویت، محتوای پرداخت به ازای مشاهده و موارد دیگر را بفروشید.

قوانین دسترسی قدرتمند – کنترل دسترسی قدرتمند به شما امکان می دهد سطوح دسترسی کاربر و محدودیت های محتوا را تعریف کنید. فقط کاربران با مجوز می توانند به محتوای محدود دسترسی داشته باشند.

سازنده دوره داخلی – MemberPress با سازنده دوره همراه است که به شما امکان می دهد با ارائه یک پلت فرم یادگیری آنلاین فراگیر به کاربران خود دوره هایی ایجاد و بفروشید.

چکیدن محتوا – MemberPress به شما امکان می‌دهد بخشی از محتوای پولی خود را به صورت چکیده برای کاربران نمایش داده تا در صورت لزوم خریداری نمایند.

برنامه های افزودنی قدرتمند – می توانید آن را با فروشگاه WooCommerce یا LearnDash LMS خود ادغام کنید. هزاران برنامه افزودنی برای اتصال MemberPress با خدمات شخص ثالث وجود دارد.

پیشنهاد میشه بخوانید...
ابزار سئو چیست؟ آموزش ابزار سئو + بیش از 15 مورد از برترینها

معایب استفاده از MemberPress

گزینه های پرداخت محدود – MemberPress فقط از چند درگاه پرداخت پشتیبانی می کند. با این حال می توانید از نسخه بومی سازی شده آن استفاده کنید تا امکان استفاده از درگاه پرداخت های ایرانی وجود داشته باشد.

قیمت گذاری سالانه – برنامه های قیمت گذاری تنها با شرایط سالانه در دسترس هستند.

MemberPress افزونه فروشگاه ساز عالی برای فروش محصولات مبتنی بر اشتراک، فروش دوره‌ها یا ساختن یک وب سایت عضویت است. برای مبتدیان مناسب است و به راحتی می توان آن را با افزونه هایی گسترش داد که به شما امکان می دهد وب سایت فروشگاهی خود را به هر سمتی که می خواهید ببرید.

4. BigCommerce

پلاگین فروشگاه ساز BigCommerce یک پلت فرم فروشگاه ساز با میزبانی کامل است که یکپارچه سازی یکپارچه با وردپرس را ارائه می دهد. این به شما امکان می دهد از یک پلت فرم تجارت الکترونیک مقیاس پذیر در حالی که از وردپرس برای مدیریت محتوای خود و اجرای وب سایت خود استفاده می کنید استفاده کنید.

این افزونه یکپارچه سازی قدرتمند برای وردپرس دارد که قرار دادن محصولات شما در وردپرس را بسیار آسان می کند. به طور خودکار ورود، سبد خرید، حساب کاربری و سایر صفحات مهم را برای شما ایجاد می کند.

بیایید نگاهی به برخی از مزایا و معایب استفاده از BigCommerce به عنوان پلت فرم فروشگاه ساز وردپرس خود بیاندازیم.

مزایای استفاده از BigCommerce

  • مقیاس پذیری بالا – شامل تمام ویژگی هایی است که با امنیت درجه سازمانی، عملکرد بالا و مقیاس پذیری آسان به آن نیاز دارید.
  • نگهداری کمتر – جدا نگه داشتن بخش فروشگاه شما از سایر محتواها، اجرای سایت وردپرس شما را آسان تر می کند.
  • فروش در چندین کانال – می توانید از آن برای فروش نه تنها در وب سایت خود بلکه در کانال های دیگر مانند فیس بوک، اینستاگرام و آمازون استفاده کنید.
  • بدون هزینه تراکنش – برخلاف برخی دیگر از پلتفرم های تجارت الکترونیک، در هر تراکنش هزینه ای از شما دریافت نمی کند. شما می توانید از میان ده ها درگاه پرداخت برتر انتخاب کنید و فقط به ارائه دهنده خدمات درگاه پرداخت هزینه ای پرداخت کنید.

معایب استفاده از BigCommerce

  • ادغام محدود – BigCommerce با تمام برنامه ها و ابزارهای شخص ثالث برتر ادغام می شود. با این حال، برنامه فروشگاه آن هنوز در حال رشد است و ممکن است برای برخی از برنامه های کمتر محبوب ادغام پیدا نکنید.
  • آستانه فروش سالانه – آنها یک آستانه سالانه در فروش برای هر طرح دارند. اگر به آن آستانه برسید، به پلن بعدی ارتقا پیدا می کنید. این ممکن است با رشد کسب و کار شما هزینه ها را افزایش دهد.

BigCommerce یک پلتفرم تجارت الکترونیک فوق العاده قدرتمند و در عین حال بسیار آسان برای استفاده است. این یک پلت فرم تجارت الکترونیک SaaS است، اما با افزونه BigCommerce WordPress آنها می توانید بهترین های هر دو دنیا را داشته باشید.

با رشد کسب و کار شما، دردسرهای افزایش نیازهای میزبانی شما را از بین می برد. در عین حال، لازم نیست نگران امنیت، عملکرد یا یافتن برنامه های افزودنی برای سئو و ذخیره سازی باشید.

BigCommerce یک رقیب در حال افزایش در وردپرس برای تجارت الکترونیک بدون دردسر است. از زیرساخت های فناوری مراقبت می کند، بنابراین می توانید روی رشد کسب و کار خود تمرکز کنید.

5. Shopify

Shopify یک پلت فرم تجارت الکترونیک در حال رشد سریع است که همه چیز را برای شما مدیریت می کند. Shopify یک افزونه نیست، اما یک راه حل همه در یک چیز است که کاملاً بدون دردسر است.

بیایید به مزایا و معایب Shopify نگاه کنیم.

مزایای استفاده از Shopify

بسیار آسان برای مبتدیان – نیازی به نگرانی در مورد جنبه های فنی یک فروشگاه تجارت الکترونیک مانند راه اندازی SSL، ادغام با درگاه های پرداخت مختلف، حمل و نقل، نگرانی در مورد مالیات و غیره نیست. Shopify همه اینها را مدیریت می کند.

پیشنهاد میشه بخوانید...
اهمیت ux و seo

از کالاهای دیجیتال و فیزیکی پشتیبانی می کند – چه کالاهای فیزیکی مانند پیراهن بفروشید و چه کالاهای دیجیتالی مانند موسیقی را بفروشید، Shopify می تواند از پس همه آن برآید.

مدیریت کامل موجودی – Shopify با یک ویرایشگر موجودی و واردکننده انبوه همراه با یک ردیاب سفارش ارائه می شود که مدیریت موجودی را آسان می کند.

گزینه های پرداخت و حمل و نقل – Shopify پذیرش کارت اعتباری را هم به صورت آنلاین و هم حضوری برای شما آسان می کند. سیستم حمل و نقل آنها با ادغام مستقیم با ارائه دهندگان محبوب مانند USPS، فرآیند تحقق شما را ساده می کند. همچنین با برخی از درگاه های پرداخت ایرانی کار می کند. می توانید آن را بومی سازی کرده تا با درگاه های ایرانی و سیستم بانکی ایرانی مشکلی نداشته باشد.

فروشگاه فیس بوک و پین های قابل خرید – Shopify با همه چیز ادغام می شود. چه بخواهید یک فروشگاه فیس بوک ایجاد کنید یا پین های قابل خرید در Pinterest ایجاد کنید، می توانید همه این کارها را با Shopify انجام دهید. حتی قابلیت فروش در اینستاگرام با این پلاگین فراهم شده است. با این حال متاسفانه به علت تحریمات اعمال شده علیه دولت ایران، بسیاری از آن ها برای مردم قابل استفاده نیست.

معایب استفاده از Shopify

هزینه ماهانه پلتفرم – Shopify برای استفاده از پلتفرم خود ماهیانه از شما هزینه می گیرد که با خرید هاست و افزونه های فردی با استفاده از سایر افزونه های این لیست قابل مقایسه است.

پرداخت های Shopify – شاپیفای شما را تشویق می کند که از پلتفرم پرداخت خود استفاده کنید که توسط Stripe پشتیبانی می شود و گزینه بسیار خوبی برای مبتدیان است. با این حال، اگر می خواهید مسائل را بیش از حد پیچیده کنید و از سیستم های خارجی استفاده کنید، Shopify هزینه اضافی را از شما دریافت می کند.

اگر می خواهید یک پلتفرم قدرتمند بدون پرداختن به مسائل فنی داشته باشید، Shopify راه حلی مناسب برای شماست. در حالی که هزینه ماهانه در ابتدا بد به نظر می رسد، رویکرد بدون دردسر و آرامش خاطر قطعاً ارزش آن را دارد زیرا به شما امکان می دهد روی کاری که بهترین انجام می دهید، یعنی کسب و کارتان تمرکز کنید!

Shopify یک ادغام بومی با وردپرس ندارد. BigCommerce در لیست ما همه چیزهایی را که Shopify ارائه می دهد به شما ارائه می دهد در حالی که یکپارچگی یکپارچه با سایت وردپرس شما ارائه می دهد.

بهترین راهکار برای استفاده ایرانیان استفاده از ووکامرس است.

پلاگین فروشگاه ساز

نتیجه – بهترین پلاگین فروشگاه ساز وردپرس این است:

اگر حداکثر کنترل، انعطاف‌پذیری و ویژگی‌ها را می‌خواهید، WooCommerce بهترین راه‌حل برای شما است.

اگر فقط کالاهای دیجیتال می فروشید، Easy Digital Downloads بهترین افزونه راه اندازی فروشگاه و سایت تجارت الکترونیک وردپرس برای شماست.

اگر نمی خواهید تمام موارد فنی ساخت یک فروشگاه آنلاین را مدیریت کنید، BigCommerce بهترین گزینه برای شما است. این به شما امکان می دهد از یک پلت فرم تجارت الکترونیک SaaS در کنار وردپرس به عنوان سیستم مدیریت محتوای خود استفاده کنید.

با این حال پیشنهاد می کنیم از دو گزینه ووکامرس و ایزی دیجیتال دانلودز استفاده های بیشتری داشته باشید. چون با راهکارهای بانکی و زیرساخت های ایرانی به خوبی کار می کنند. ممکن است برخی از موارد معرفی شده در ادغام با سیستم های ایرانی مشکل داشته باشند. ضمن آن که قیمت سرویس های ارائه شده توسط آن ها به دلار یا یورو بوده که برای ایرانی ها به صرفه نیست.

این تمام چیزی است که امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا بهترین افزونه های تجارت الکترونیک وردپرس را برای سایت خود پیدا کنید.

پست های مرتبط

مطالعه این پست ها رو از دست ندین!
17 types of marketing campaigns to inspire your next creative project

17 نوع کمپین دیجیتال مارکتینگ برای ایده به پروژه خلاقانه بعدی شما

آنچه در این پست میخوانید اجزای یک کمپین تبلیغاتی و بازاریابی موفق17 نوع نمونه کمپین بازاریابی1. کمپین آگاهی از برند2….

بیشتر بخوانید
10 Tips for Using Video Content on Your E-Commerce Website

10 نکته برای استفاده از محتوای ویدیویی در وب سایت فروشگاهی

آنچه در این پست میخوانید 10 نکته برای استفاده از محتوای ویدیویی در وب سایت فروشگاه آنلاین شما1. فیلم های…

بیشتر بخوانید
Social Media Marketing

7 راه برای افزایش فروش خود با بازاریابی در شبکه های اجتماعی در سال 2024

آنچه در این پست میخوانید 7 راه برای افزایش فروش خود با بازاریابی شبکه های اجتماعیمخاطبان خود را پیدا کنیدافزایش…

بیشتر بخوانید

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره شرکت طراحی سایت پرانتز

شرکت طراحی سایت پرانتز یک شرکت معتبر و حرفه‌ای در زمینه طراحی و توسعه وبسایت‌ها در شهر کرمان است. این شرکت با برخورداری از تیمی مجرب و متخصص در زمینه طراحی وبسایت، به ارائه خدماتی با کیفیت و برتر در حوزه طراحی سایت می‌پردازد. از ابتدای تأسیس، هدف اصلی این شرکت ارائه راهکارهای بهینه و با کیفیت در زمینه ساخت و توسعه وبسایت‌های سازگار با اصول سئویی بوده است.