تاثیر عمر دامنه در سئو سایت چقدر است؟ - آژانس دیجیتال مارکتینگ پرانتز

تاثیر عمر دامنه در سئو سایت چقدر است؟

تاثیر عمر دامنه در سئو سایت یکی از سوالاتی میباشد که سئوکاران و مدیران سایت به دنبال آن هستند که بدانند اگر تاریخ انقضا سایت نزدیک باشد در سئو سایت تاثیر دارد یا خیر. باید بدانید در بخش آموزش سئو شما باید تمامی موارد را در نظر بگیرید زیرا سئو شامل مجموعه کارها و فعالیت هایی میباشد که شما روی سایت انجام میدهید و همه این فعالیت ها باعث بهبود رتبه سایت شما میشود. در ادامه پرانتز بیشتر در این مورد صحبت خواهد کرد.

تاثیر عمر دامنه در سئو سایت

باید گفت بله عمر دامنه در سئو سایت تاثیر دارد. اگر تاریخ انقضا دامنه شما زیاد باشد باعث میشود شما بهبود رتبه داشته باشید. حال به این صورت نیست که اگر دامنه شما چندین سال تمدید شود شما به رتبه یک گوگل خواهید رسید. شما در کنار عملیات سئو که در روی سایت خود انجام میدهید باید دامنه را هم حداقل به مدت 5 سال تمدید کنید که یکی از فاکتورهای سئو همین امر میباشد را انجام داده باشید.

دامنه سایت را چند ساله تمدید کنیم؟

تاریخ انقضا سایت در سئو سایت شما تاثیر دارد و شما هر چقدر که مدت زمان بیشتری به پایان زمان منقضی شدن دامنه شما باقی مانده باشد بهتر است. برای مثال دامنه های .ir نهایتا 5 ساله تمدید میشود و شما 5 سال تمدید کنید. برای دامنه های دیگر هم اگر میتوانید مدت زمان زیادی تمدید کنید، زیرا قیمت دامنه های دیگر زیادتر میباشد و ممکن هست برای تمدید هزینه زیادی را بپردازید با توجه به بودجه خود حداکثر زمانی که میتوانید تمدید کنید.

پیشنهاد میشه بخوانید...
نکات مهم در ثبت دامنه

تشبیه گوگل به این موضوع

گوگل برای این موضوع که دامنه ای تاریخ انقضا اش باقی مانده باشد به این صورت کار میکند، گوگل میگه این سایتی که اومده 5 ساله تمدید کرده یعنی اومده که بمونه پس بهش توجه میکنم اما سایتی که 1 ساله هست معلوم نیست سال آینده بخواد باشه یا نه پس اولویت دوم من هست. به همین خاطر باید دامنه سایت خود را تمدید کنید تا تاثیرش را در سئو سایت خود متوجه شوید.

باید بدانید اگر فقط دامنه را تمدید کنید و منتظر بهبود رتبه باشید سخت در اشتباه هستید! زیرا در کنار عملیات سئو دامنه را هم تمدید کنید. و واقعا اگر قصد دارید همیشگلی فعالیت کنید این کار را انجام دهید و تمدید کنید اگر هیچ هدفی برای سال های آبنده خود ندارید پس تمدید نکنید.

عمر دامنه و سئو و سایت های نوپا

حال گوگل به سایت های قدیمی که چند سال عمر دارند توجه بیشری دارد زیرا نزد گوگل جایگاه خوبی دارند و چندین سال میباشد که در حال فعالیت هستند. اما این مورد به حدی نباید برای شما جدی باشد که اگر سایتی نوپا دارید ناامید شوید و فعالیتی انجام ندهید. شما در سایت های نوپا محتوای خوب در سایت منتشر کنید و سئو مناسب روی وبسایت خود انجام دهید قطعا رتبه های خوبی خواهید گرفت و در کنار آن دامنه سایت خود را هم تمدید کنید.

پست های مرتبط

مطالعه این پست ها رو از دست ندین!
17 types of marketing campaigns to inspire your next creative project

17 نوع کمپین دیجیتال مارکتینگ برای ایده به پروژه خلاقانه بعدی شما

آنچه در این پست میخوانید اجزای یک کمپین تبلیغاتی و بازاریابی موفق17 نوع نمونه کمپین بازاریابی1. کمپین آگاهی از برند2….

بیشتر بخوانید
10 Tips for Using Video Content on Your E-Commerce Website

10 نکته برای استفاده از محتوای ویدیویی در وب سایت فروشگاهی

آنچه در این پست میخوانید 10 نکته برای استفاده از محتوای ویدیویی در وب سایت فروشگاه آنلاین شما1. فیلم های…

بیشتر بخوانید
Social Media Marketing

7 راه برای افزایش فروش خود با بازاریابی در شبکه های اجتماعی در سال 2024

آنچه در این پست میخوانید 7 راه برای افزایش فروش خود با بازاریابی شبکه های اجتماعیمخاطبان خود را پیدا کنیدافزایش…

بیشتر بخوانید

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره شرکت طراحی سایت پرانتز

شرکت طراحی سایت پرانتز یک شرکت معتبر و حرفه‌ای در زمینه طراحی و توسعه وبسایت‌ها در شهر کرمان است. این شرکت با برخورداری از تیمی مجرب و متخصص در زمینه طراحی وبسایت، به ارائه خدماتی با کیفیت و برتر در حوزه طراحی سایت می‌پردازد. از ابتدای تأسیس، هدف اصلی این شرکت ارائه راهکارهای بهینه و با کیفیت در زمینه ساخت و توسعه وبسایت‌های سازگار با اصول سئویی بوده است.