وظایف شرکت سئو - آژانس دیجیتال مارکتینگ پرانتز

وظایف شرکت سئو

وظایف شرکت سئو

 

شرکت سئو (SEO) یک شرکت دیجیتال مارکتینگ است که به بهینه‌سازی موتورهای جستجو می‌پردازد و در بهبود رتبه ویدئوها و صفحات وب در نتایج جستجوی گوگل و دیگر موتورهای جستجوی اینترنتی کمک می‌کند. وظایف اصلی یک شرکت سئو عبارتند از:

1- تحلیل و بهبود ساختار وب سایت: شرکت سئو مسئول بررسی و بهبود ساختار وب سایت شما به منظور بهبود رتبه در نتایج جستجوی گوگل و دیگر موتورهای جستجوی اینترنتی است.

2- تحقیقات کلمات کلیدی: شرکت سئو برای بهینه ساز کلمات کلیدی استفاده می‌کند که مربوط به صنعت یا کسب و کار شما هستند و به شما کمک می‌کند تا در نتایج جستجوی گوگل و دیگر موتورهای جستجوی اینترنتی بالاترین رتبه را کسب کنید.

3- بهبود محتوا: شرکت سئو به بهبود محتوای وب سایت شما می پردازد که شامل ایجاد محتوای جذاب، مفید و مرتبط با صنعت یا کسب و کار شما، بهینه‌سازی محتوا برای کلمات کلیدی اصلی و ایجاد محتوای خواندنی و قابل درک برای کاربران است.

4- بهبود سرعت بارگیری وب سایت: شرکت سئو مسئول به بهبود سرعت بارگیری وب سایت شما است که این کار با بهینه‌سازی عکس‌ها، کاهش حجم فایل‌ها و بهینه‌سازی کدهای HTML و CSS و افزایش سرعت بارگیری صفحات وب سایت شما انجام می‌شود.

5- بهبود ساختار لینک‌ها: شرکت سئو مسئول بهینه‌سازی ساختار لینک‌های وب سایت شما است که شامل ایجاد لینک‌های داخلی و خارجی مناسب و بهینه برای رتبه‌بندی بهتر در نتایج جستجوی گوگل و دیگر موتورهای جستجوی اینترنتی است.

6- بررسی و بهبود عملکرد سایت در گوگل آنالیتیکس: شرکت سئو مسئولوجیست‌های خود را برای بررسی و بهبود عملکرد وب سایت در گوگل آنالیتیکس آموزش می‌دهند. این شامل بررسی و تحلیل ترافیک وب سایت، شناسایی نقاط ضعف و قوت وب سایت، مشاهده نحوه رفتار کاربران در وب سایت و بهبود عملکرد کلی وب سایت است.

7- رصد و پیگیری رقبا: شرکت سئو مسئول رصد و پیگیری رقبای شما در نتایج جستجوی گوگل و دیگر موتورهای جستجوی اینترنتی است. این شامل بررسی و تحلیل رقبا، شناسایی نقاط ضعف و قوت آن‌ها و ارائه راهکارهای برای بهبود رتبه وب سایت شما در مقابل آن‌ها می‌شود.

8- ارائه گزارش و تحلیل عملکرد: شرکت سئو مسئول تهیه و ارائه گزارش و تحلیل عملکرد وب سایت شما در نتایج جستجوی گوگل و دیگر موتورهای جستجوی اینترنتی است. این گزارش شامل معیارهای مختلفی مانند ترافیک، رتبه کلمات کلیدی، تعداد بازدیدکنندگان و کاربران جدید و قدیمی وب سایت شما است.

در کل، وظایف یک شرکت سئو شامل بهبود و بهینه‌سازی وب سایت شما به منظور کسب رتبه بالاتر در نتایج جستجویگوگل و دیگر موتورهای جستجوی اینترنتی، بهبود محتوا، بهبود سرعت بارگیری وب سایت، بهبود ساختار لینک‌ها، بررسی و بهبود عملکرد وب سایت در گوگل آنالیتیکس، رصد و پیگیری رقبا و ارائه گزارش و تحلیل عملکرد وب سایت شما است. با انجام این وظایف، شرکت سئو به شما کمک می‌کند تا در رقابت با رقبای خود، رتبه بالاتری در نتایج جستجوی گوگل و دیگر موتورهای جستجوی اینترنتی کسب کنید و بیشترین ترافیک و کسب و کار را به دست آورید.

شما با خواندن این مقاله می‌توانید وظایف شرکت سئو را بشناسید

امروزه صحبت از کسب و کار و آنلاین زیاد است. و کسب و کار آنلاین نیز همیشه به یک سایت نیاز خواهد داشت. از این رو افراد زیادی به دنبال یک شرکت معتبر برای راه اندازی و رشد سایت خود می‌باشند. در نتیجه زمانی که افراد به دنبال ارتقاء سایت خود می‌باشند. همیشه این سوال مطرح می‌شود که از کدام شرکت سئو استفاده کنیم؟وظابف یک شرکت سئو چه کارهایی میتواند باشد.

هنگامی که شما  در سایت پرانتز در حال مطالعه این مقاله به این معنی است که یک حداقل‌هایی در مورد سئو می‌دانید. از طرفی باید به این موضوع اشاره کنیم که زمانی که شما قصد خرید یک محصول و خدمات را دارید. باید در ابتداء آن محصول و خدمات را به خوبی بشناسید تا بتوانید به درستی تصمیم گیری کنید. با توجه به نکته بیان شده به شما توصیه می‌کنم، قبل از هر چیز از « آموزش سئو » پرانتز به صورت جامع و کامل استفاده کنید. بهتر است که به ادامه گفتوگوی خود بپردازیم.

شما برای اینکه بتوانید سوالات مناسبی از یک شرکت سئو بپرسید باید سعی کنید که شناخت مناسبی از عملکرد این شرکت داشته باشید. به صورت بسیار کلی اگر بخواهیم به این موضوع اشاره داشته باشیم، وظیفه یک شرکت سئو این است که سایت شما را برای موتورهای جستجو بهینه کند. البته این کار محدود به سایت شما نمی‌شود و معمولا استراتژی‌های بازاریابی مکملی نیز به شما ارائه خواهد کرد. با ما تا پایان این مقاله همراه باشید تا یک دید مناسب نسبت به شرکت‌های سئو پیدا کنید.

وظایف شرکت  سئو:

وظایف شرکت سئو

به صورت مشخص برای شرکت سئویی وظایف خاصی تعریف نشده است. این موضوع به دلیل متغیر بودن ملاک قیمت گذاری هر شرکت با شرکت دیگر  است. از طرفی شرکت‌های سئو در بستر آزاد با یک دیگر رقابت می‌کنند، این موضوع به این معنی است که شما نمی‌توانید افرادی را پیدا کنید که روی کار یک شرکت قیمت گذاری کنند. اما ما در این بخش به صورت خلاصه به شما نکاتی را آموزش می‌دهیم که باید به آن توجه داشته باشید.

مهمترین وظیفه یک شرکت سئو در این است که سایت شما را به گونه‌ای بهینه سازی کند که نسبت به رقبای هم رده خود جایگاه بهتری داشته باشید. به عنوان مثال اگر شما یک شرکت تولید کننده محصولات لبنی سنتی می‌باشید. زمانی که سایت شما روی خرید شیر سئو می‌شود اگر جایگاه 3 تا 5 داشته باشید به این معنی است که این شرکت در کار خود موفق بوده است. چرا که اولین جایگاه قطعا مربوط به شرکت‌هایی است که جایگاه بالاتری نسبت به شما دارند. به عنوان مثال شرکت‌هایی مانند کاله، میهن، دامداران و… .

در نتیجه سعی کنید یک دیدگاه منطقی نسبت به این موضوع داشته باشید. در وهله بعدی شرکت سئو باید بتواند برای شما یک تحلیل رقبا قابل اطمینان و مستند داشته باشد. منظور ما این است که برای تحلیل رقبای شما مدارک مستند و قابل بررسی به شما ارائه کند. از طرف دیگر این شرکت باید بتواند برای خدمات تحلیلی و تخصصی خود روی سایت شما یک پلن کاملا مشخص داشته باشد. و این موضوع داخل  قرار داد شما به صورت کامل و جامع ذکر شود. در غیر این صورت این برنامه به صورت شفاهی برای شما ارزشی ندارد.

قدم اول برای یک مذاکره قوی در حوزه سئو :

در این مرحله شما باید بتوانید با چند شرکت سئو برای خدمات متقابل وارد مذاکره شوید. به این نکته توجه داشته باشید که شما از اولین شرکتی که مشاهده کردید نباید استفاده کنید. چرا که ممکن است در مدت زمان تحقیق و بررسی شما با شرکت‌های نوپایی آشنا شوید که بهترین خدمات را به شما ارائه می‌دهند. در وهله بعدی شما باید به این موضوع توجه داشته باشید که چگونه با این شرکت‌ها مذاکره کنید.

 

 

مذاکره شما باید به این قصد انجام شود که شرایط بازار شرکت‌ را درک کنید. شما می‌توانید از شرح وظایف یک شرکت شروع کنید. یک شرکت قرار چه خدماتی را در مقابل چه هزینه‌ای برای شما انجام دهد. به این نکته توجه داشته باشید که یک شرکت سئو اگر نتواند خود را به خوبی برای شما پرزنت کند به این معنی است که نمی‌توانید با هم یک همکاری بلند مدت و مناسب داشته باشید. این موضوع به این دلیل است که شما از همان ابتداء نمی‌توانید با یک دیگر به خوبی ارتباط برقرار کنید.

به این نکته توجه داشته باشید که ما هنوز به این سوال که « از یک شرکت سئو چه سوالاتی بپرسیم؟ » پاسخ نداده‌ایم. بلکه برای شما یک مسیر و یک فرآیند را تداعی می‌کنیم. اگر شما در مورد مذاکره کردن اطلاعات کافی ندارید، به توصیه می‌کنم که از مقاله « چگونه به یک مذاکره کننده تبدیل شویم » به صورت جامع و کامل استفاده کنید. حال به این نکته توجه داشته باشید که مذاکره نیازمند تمرین است.

سوال اول از شرکت سئو:

اصلی‌ترین و مهمترین سوال از یک شرکت سئو این است که شما با چه اشخاص و یا شرکت‌هایی تا به حال همکاری داشته‌اید؟ شما باید این شرکت‌ها را بررسی کنید که قبل و بعد از همکاری با شرکت سئو چه تغییراتی داشته‌اند؟ این شرکت‌ها جایگاهشان چه تغییری داشته است؟ در نهایت به این موضوع توجه داشته باشید که این شرکت‌ها از چه استراتژی برای رشد استفاده کرده‌اند؟ به این نکته توجه داشته باشید که رقبا این شرکت‌ها چه کسانی هستند؟

چرا که در بحث بررسی و انجام سئو یک سایت شما باید همیشه به رقبا خود نگاه داشته باشید. به عنوان مثال آیا مشتریان قبلی این شرکت در حوزه خرید و فروش موبایل بوده‌‌اند. چرا که حوزه فروش آنلاین موبایل یک حوزه به شدت رقابتی است. و یا مشتریان این شرکت در حوزه فروش محصولات متفرقه و کم رقابت بوده‌اند. این گزینه برای شما باید بسیار مهم و قابل بررسی باشد. از طرفی شما باید به این نکته توجه داشته باشید که فروش آنلاین یک موضوع کاملا حرفه‌ای و تخصصی است.

زمانی که شما در مورد سوابق این شرکت سوال کردید باید ازمشتریان این شرکت نیز سوال بفرمایید. چرا که تحقیق در مورد خوش قولی و عمل به وعده‌ در زمان مقرر نیز باید برای شما بسیار مهم باشد. به این نکته توجه داشته باشید که هیچ شرکت سئو و یا شرکت دیگری در مورد بدقولی خود با شما صحبت نخواهد کرد. چراکه این موضوع بر خلاف عقل و استراتژی‌های ارتباطی می‌باشد. شما باید صحت گفته‌هایشان  را از مشتریان قبلی این شرکت‌ها بدست آورید. سعی کنید از کسانی دراین رابطه سوال داشته باشید که حوزه کاری نزدیک به شما داشته باشند.

 

آیا سایت و جایگاه یک شرکت سئو در اینترنت می‌تواند روی تصمیم ما تاثیر گذار باشد؟

ما در اولین سوال نکاتی را به شما گفتیم که ممکن است که یک سوال بزرگ برای شما ایجاد کند. آن سوال این است که یک متخصص سئو باید سایت خودش اولین رتبه را داشته باشد. این موضوع نمی‌تواند برای شما به عنوان یک معیار اصلی باشد. چرا که زمانی که شما به عنوان یک متخصص سئو بخواهید در حوزه تخصصی خود فعالیت داشته باشید و سایت خود را در جایگاه اول گوگل قرار دهید، باید هزینه و زمان بسیار زیادی را صرف کنید. آیا به نظر شما صرف این زمان منطقی است؟

پاسخ منفی است، چرا که حوزه‌ای که قرار است شما روی آن سرمایه گذاری داشته باشید، به این معنی است که شما باید تمام تلاش خود را به کار گیرید که تا جایگاه خود را به عنوان نفر اول حفظ کنید. در نتیجه شما زمانی نخواهید داشت که برای دیگران کاری انجام دهید. از طرفی زمانی که یک شرکت سئو فعالیت قوی داشته باشد، به اندازه‌ای پروژه سئو دریافت می‌کند. که دیگر نیاز به تبلیغات آنلاین نداشته باشد. بهترین معیار همانطور که در بخش قبل نیز به شما عرض کردیم مشتریان قبلی این شرکت است.

اما مجددا این سوال مطرح می‌شود که یک شرکت سئو تازه تاسیس که فعالیت‌های خود را به تازگی آغاز کرده است و قیمت خدمات بسیار مناسبی دارد آیا قابل اطمینان است و یا خیر. در این زمان کار شما اندکی سخت خواهد شد. چرا که شما برای اینکه بتوانید از این شرکت استفاده کنید باید دانش اولیه کافی در زمینه سئو و طراحی سایت داشته باشید. با توجه به این موضوع به شما پیشنهاد می‌دهم که آموزش سئو که در اولین قسمت برای شما بیان شده است استفاده کنید. همچنین مقاله « کوچ سئو » چیست استفاده کاربردی داشته باشید.

دومین سوال از شرکت سئو باید در مورد تیم این شرکت باید باشد:

زمانی که قرار است شما با یک شرکت سئو همکاری داشته باشید. باید این سوال را داشته باشید که چه کسی قرار است مدیر انجام امور سایت شما باشد. این فرد چه تحصیلاتی دارد؟ آیا این فرد از شغل شما و رقبای شما شناخت درستی دارد؟ سابقه این فرد در حوزه سئو چه میزان است؟ آیا این فرد بر روی موضوعات دیجیتال مارکتینگ تسلط دارد؟ و… . زمانی که قرار است یک فرد سئو سایت شما را به عهده بگیرد، این سوال مطرح می‌شود که دانش فرد به چه اندازه کاربردی است.

شما باید از افراد متخصص در این حوزه استفاده کنید. البته که یک فرد متخصص قطعا یک رفتار حرفه‌ای با شما خواهد داشت. از این رو با توجه به نکاتی خدمت شما عرض کردیم باید به این نکته توجه داشته باشید که شما چگونه می‌توانید یک قرار خصوصی با مدیر اصلی که قرار است سئو سایت شما را به عهده بگیرد داشته باشید. در این صورت با اطمینان بیشتری می‌توانید با این شرکت قرارداد همکاری را امضاء کنید.

سعی کنید در مورد سوابق تحصیلی و تحلیلی فرد در حوزه سئو سوالاتی را مطرح کنید. در این صورت می‌توانید با اطمینان بیشتری کار سئو سایت خود را به او بدهید. البته اگر این فرد تجربیات زیادی در این حوزه نداشته باشد؛ برای شما مشکل آفرین نخواهد شد. در این زمان فرد باید برای شما یک رزومه تحصیلی مرتبط داشته باشد. در مرحله بعدی باید راجب افرادی که قرار است که با این فرد به صورت مکمل همکاری داشته باشد، تحقیق کنید. این موضوع به این جهت اهمیت داردکه شما باید دید کلی نسبت به توانایی این تیم داشته باشید.

سوال سوم از یک شرکت سئو باید در مورد مدت زمان قرار داد شما باشد:

یکی از مهمترین سوالاتی که شما باید از یک شرکت سئو حرفه‌ای بپرسید، این است که مدت زمان قرار داد ما چقدر است؟ در این مدت زمان چه خدماتی را از شما دریافت خواهیم کرد. اگر مشاهده کردید که فرد متقابل برای شما راه حل‌های میانبر بسیار زیاد دارد و همچنین به شما وعده‌های بسیار جذاب و باورنکردنی می‌دهد. سعی کنید در این مورد اندکی محتاط باشید. چرا که یک شرکت سئو حرفه‌ای می‌دانید که به صورت کلی قطعیت امور سئو وجود ندارد.

به این موضوع توجه داشته باشید، که کارهایی که قرار است این فرد برای شما انجام دهد. ممکن است که رقیب شما نیز انجام دهد. در این زمان موتورهای جستجو باید کدام یک از دو شرکت را در اولویت قرار دهند. حال   موضوع تزریق سرمایه و همچنین تکنیک‌های سیاه سئو مطرح می‌شود. در نتیجه شما باید بدانید که یک شرکت باید راه حل‌های خود را به صورت کاملا شفاف و زمان قرار داد خود را توضیح دهد. او باید به شما بگوید که قرار است در مدت زمان تعریف شده برای شما چه کار انجام دهد.

توجه داشته باشید یک شرکت سئو برای شما این نکته را بیان می‌کند، که سئو موضوع پیوسته و زمان بر است. البته نکته بسیار مهم در این است که شما در این مدت زمان پیوسته باید یک برنامه رو به رشد و کاملا مشخص داشته باشید. در غیر این صورت ممکن است که شما با مشکلات بسیار زیادی مواجه شوید. به این نکته توجه داشته باشید که شما اگر قرار باشد در یک مدت زمان طولانی کاری باری شما انجام نشود و صرفا از شما در خواست هزینه داشته باشند. این موضوع به زیان کسب و کار شما خواهد بود.

 

سوال چهارم که از یک شرکت سئو باید بپرسید روال انجام کار است:

زمانی که شما یک شرکت را از تمام زوایا بررسی کردید و متوجه شدید که این شرکت می‌تواند برای شما یک شرکت ایده‌آل باشد. باید به این نکته توجه داشته باشید که برنامه ریزی این شرکت برای شما چیست؟ به عنوان مثال شما باید از این شرکت این سوال را داشته باشید که برای آگاهی از برند شما چه برنامه ریزی دارد؟ در صورتی که شما در مورد آگاهی از برند دانش کافی ندارید. به شما توصیه می‌کنم به بخش مقالات سایت پرانتز مراجعه کنید.

در اون بخش از مقاله « آگاهی از برند چیست » به صورت جامع و کامل استفاده کنید. اگر در پاسخ این سوال با جواب مواجه شدید که « این موضوع از اسرار شرکت است. ما نمی‌توانیم اسرار شرکت را با  شما در میان بگذاریم. و یا به شما گفتند که سئو یک امر بسیار تخصصی است که اگر ما بخواهیم آن را برای شما توضیح دهیم. شما توانایی درک آن را ندارید. »  به صداقت و شفافیت این مجموعه به صورت کامل شک کنید. چرا که این سوال جزو حق و حقوق شما می‌باشد.

به این نکته توجه داشته باشید شما باید این سوال را حتی قبل از بستن قرار نهایی از شرکت سئو بپرسید. چرا که ممکن است بعد از قرارداد شرکت سئو برای شما پاسخ مناسبی نداشته باشد. به این نکته توجه داشته باشید که سئو یک سایت باید برای شما کاملا واضح و شفاف باشد. آن ها با ذکر چند مثال می‌توانند به سادگی شما را از مراحل کاری خود آگاه کنند. در نتیجه از طرف مقابل خود شفافیت بخواهید و خود شما نیز در خواست خود را به صورت کاملا شفاف برای او بیان کنید. در این صورت در کل مراحل کاری شما مشکلی پیش نخواهد آمد.

 سوال پنجم از شرکت سئو باید در مورد امنیت سایت شما باشد:

زمانی که یک شرکت از تمامی سوالات قبلی سربلند بیرون آمد، باید به سراغ یک سوال اندکی چالشی برویم و آن هم موضوع امنیت سایت است. ممکن است متخصصین سئو قصد انجام فعالیتی را داشته باشند، که به صورت جدی سئو سایت شما را در خطر قرار دهد. این موضوع به دلیل تغییر الگوریتم‌های گوگل می‌باشد. ممکن است که بر اساس آخرین تغییرات الگوریتم‌های گوگل شما نیاز به تغیییرات اساسی داشته باشید. شما برای این که یک درک درست از این موضوع داشته باشید لازم است یک اطلاعات کلی در این باره داشته باشید.

از این رو به شما پیشنهاد می‌دهم که به بخش‌ آموزش‌های سایت پرانتز مراجعه کنید. در آن بخش از « آموزش امنیت شبکه » به صورت ساده و جامع استفاده کنید. در این صورت شما می‌توانید به سادگی برای کار خود یک برنامه ریزی جامع داشته باشید. شما می‌توانید برای امنیت سایت خود چند سوال کاربردی داشته باشید. از طرفی سایت شما سرمایه شما است و شما باید به صورت عمومی نیز به آن توجه ویژه داشته باشید. در مورد این سوال حتما سعی کنید که برنامه ریزی داشته باشید.

چرا که اگر در پاسخ سوال شما با این جواب مواجه شدید که « امنیت سایت موضوعی پیچیده است و شما شاید نتوانید آن را درک کنید. » یک پاسخ جامع و کامل خواهید داشت. از طرفی اگر در مدت زمان انجام کار شما، از سمت طرف مقابل نشت اطلاعات رخ داد، باید یک شخص پاسخگوی این موضوع باشد. به این نکته توجه داشته باشید که فرد مقابل باید در قبال سایت شما مسئولیت کار خود را بپذیرد. باید امنیت اطلاعات شما برای این شرکت سئو در اولویت باشد.

 سوال ششم باید در مورد لینک سازی باشد:

زمانی که یک سایت شروع به رشد می‌کند، نیاز به دو نکته اساسی خواهد داشت. اولین نکته این است که این سایت از تولید محتوای مناسب استفاده کند. دومین نکته این است که این سایت از لینک سازی مناسب بهره ببرد. شما از یک شرکت سئو باید این سوال را داشته باشید که قرار است برای سئو سایت شما از چه روش لینک سازی داخلی و خارجی استفاده کند. در چه سایت‌هایی قرار است رپورتاژ آگهی شما را منتشر کند. بازخوردها را به چه روشی قرار است تحلیل کند؟ هزینه آن به چه صورت است؟

در صورتی که شما در مورد رپورتاژ آگهی اطلاعات مناسبی ندارید به شما توصیه می‌کنم که از « آموزش رپورتاژ آگهی » پرانتز به صورت جامع و کامل استفاده کنید. به این نکته توجه داشته باشید که موضوع رپورتاژ به شدت موضوع مهمی است و شما باید در مورد آن اطلاعات اندکی داشته باشید. در غیر این صورت ممکن است که برای شما ندانستن شما هزینه بسیار زیادی داشته باشد. شما اگر بتوانید در این حوزه اطلاعات جامعی داشته باشید، طرف مقابل مجبور است که با شما به صورت تخصصی صحبت کند.

 

 

 

کلام آخر

ما در این مقاله به صورت جامع و کامل شروع به بحث در مورد سوالات مناسب از یک شرکت سئو کردیم. شما باید به این موضوع توجه داشته باشید که سئو در فروش آنلاین یک جزء بسیار مهم است. شما نمی‌توانید از کنار این موضوع ساده عبور کنید.  به این نکته نیز توجه داشته باشید، در صورتی که شما قصد دارید سئو سایت خود را به صورت حرفه‌ای انجام دهید، باید هزینه آن را نیز بپردازید. ممکن است که شما قصد داشته باشید از یک شرکت سئو با هزینه کم استفاده کنید.

در این صورت اگر شما به صورت کلی هیچ هزینه‌ای انجام ندهید بهتر است. چرا که انجام خدمات ارزان و یا رایگان برای شما بازدهی نخواهد داشت. به این موضوع دقت داشته باشید که شرکت سئو قرار است برای شما از چه تکنیک‌های سیاهی استفاده کند. برخی از تکنیک‌های سیاه سئو ممکن است که در کوتاه مدت برای شما پاسخگو باشد. اما در بلند مدت قطعا برای شما هزینه خواهد داشت. در نتیجه صبر داشته باشید و اجازه دهید که زمان قدرت سایت شما را مشخص کند.

در نهایت به این موضوع توجه داشته باشید که قدرت شما در فضای مجازی ( شبکه‌های ارتباطی مانند اینستاگرام، تلگرام و… ) می‌تواند برای شما یک کمک بسیار کاربردی باشد. قدرت شما در فضای مجازی می‌تواند هزینه تبلیغات شما را به صورت قابل ملاحظه‌ای کاهش دهد.

پست های مرتبط

مطالعه این پست ها رو از دست ندین!
SMS Marketing: 10X your eCommerce sales with SMS

بازاریابی پیامکی: فروش آنلاین خود را با پیامک 10 برابر کنید (2024)

آنچه در این پست میخوانید بازاریابی پیامکی چیست؟ظهور بازاریابی پیامکی در فضای آنلاینچرا بازاریابی پیامکی موثر است؟تعامل افزایش یافته با…

بیشتر بخوانید
17 types of marketing campaigns to inspire your next creative project

17 نوع کمپین دیجیتال مارکتینگ برای ایده به پروژه خلاقانه بعدی شما

آنچه در این پست میخوانید اجزای یک کمپین تبلیغاتی و بازاریابی موفق17 نوع نمونه کمپین بازاریابی1. کمپین آگاهی از برند2….

بیشتر بخوانید
10 Tips for Using Video Content on Your E-Commerce Website

10 نکته برای استفاده از محتوای ویدیویی در وب سایت فروشگاهی

آنچه در این پست میخوانید 10 نکته برای استفاده از محتوای ویدیویی در وب سایت فروشگاه آنلاین شما1. فیلم های…

بیشتر بخوانید

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره شرکت طراحی سایت پرانتز

شرکت طراحی سایت پرانتز یک شرکت معتبر و حرفه‌ای در زمینه طراحی و توسعه وبسایت‌ها در شهر کرمان است. این شرکت با برخورداری از تیمی مجرب و متخصص در زمینه طراحی وبسایت، به ارائه خدماتی با کیفیت و برتر در حوزه طراحی سایت می‌پردازد. از ابتدای تأسیس، هدف اصلی این شرکت ارائه راهکارهای بهینه و با کیفیت در زمینه ساخت و توسعه وبسایت‌های سازگار با اصول سئویی بوده است.