طراحی وب سایت فروشگاه اینترنتی عینک و لنز نگین - آژانس دیجیتال مارکتینگ پرانتز

طراحی وب سایت فروشگاه اینترنتی عینک و لنز نگین

طراحی وب سایت فروشگاه اینترنتی عینک و لنز نگین

بزرگترین مرجع فروش انواع محصولات عینک طبی و عینک آفتابی اورجینال و همینطور لنز طبی، لنز رنگی، لنز طبی رنگی و کلیه محصولات جانبی عینک و لنز چشم از جمله محلول و قطره لنز، پک لنز، عدسی عینک طبی (شیشه عینک ) و بند عینک را به فروش می رساند. لوناتو با تکیه بر سه اصل رضایت مشتری، ارائه کالای اصل و قیمت رقابتی توانسته به عنوان برندی دوست داشتنی سهم بزرگی از مارکت ایران را در اختیار داشته باشد. پوشش کامل انواع برندهای خارجی معتبر لنز چشم از جمله لنز فرشلوک، لنز رینبو، لنز فستیوال، لنز ایراپتیکس، لنز سولکو، لنز مورنینگ کیو، لنز پلی ویو، لنز گلامور، لنز کریستال، لنز بایوفینیتی، لنز اکیو ویو، مارشال و ده ها برند دیگر از مزایای لوناتو می باشد. لوناتو به عنوان برند متخصص حوزه فروش آنلاین لنز و عینک، عینک مطالعه و عینک کامپیوتر که از سال 1395 تا کنون مشعول به فعالیت است امکان خرید آنلاین لنز روزانه، لنز ماهانه، لنز فصلی، لنز طبی روزانه، لنز رنگی ماهانه، لنز طبی فصلی، لنز رنگی روزانه ، لنز طبی ماهانه و لنز طبی سالانه را فراهم کرده است.

لیست صفحات طراحی شده در سایت :
  • صفحه اصلی
  • دوره ها ی آموزشی
  • آموزش های رایگان
  • نمونه کار
  • درباره ما
  • ارتباط با ما                                                                                                            

چرا آژانس دیجیتال مارکتینگ پرانتز؟

آژانس دیجیتال مارکتینگ پرانتز نامی قدیمی در عرصه ی راه اندازی کسب و کارهای اینترنتی است که متخصصان جوانش همواره تلاش کرده اند سطح کیفی خدمات خود را بر استانداردهای روز جهان منطبق نمایند. ارائه ی آثار مدرن و ساختارشکن و کسب رضایت حداکثری مشتریان، پرانتز را به برندی محبوب در زمینه ی طراحی دیجیتال تبدیل کرده است.

از اواخر سال ۱۳۸۹ آغاز فعالیت رسمی ما کلید خورد، که تا به امروز موفق شده ایم در بالاترین سطح به ارائه ی خدمات تخصصی ادامه دهیم . جالب است بدانید صرف نظر از مسائل حرفه ای، هدف اصلی ما ارتقای سطح راه اندازی یک برند از صفر تا صد در ایران است و طی سالیان اخیر موفق شده ایم این کار را با افزایش سطح استانداردهای تیم خود و رساندن آن به بالاترین سطوح بین المللی انجام دهیم .

بنابراین اگر شما هم قصد دارید کسب و کار اینترنتی خود را گسترش دهید و از یک سایت استاندارد با ظاهری زیبا و متفاوت، کاملا ریسپانسیو، بهینه شده برای موتورهای جست و جو، بر روی یک سیستم مدیریت محتوای سریع و منطبق بر اصول طراحی استاندارد بهره مند شوید، تحقیق ، تحقیق و باز هم تحقیق کنید و اگر ما یکی از انتخاب های شما بودیم از طریق راه های ارتباطی که در سایت موجود است با کارشناسان ما تماس بگیرید، کارشناسان آی وحید در کمترین زمان ممکن با شما تماس گرفته و تا رسیدن به نتیجه ی نهایی مطلوب تان، در کنار شما خواهند بود.

همین حالا ساخت سایت خود را شروع کنید!

برای شروع، کافی است فرم درخواست طراحی سایت ما را تکمیل کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

آیا هنوز سوالی برایتان باقی مانده است؟

در یک تماس تلفنی، سوالات خود را مطرح کنید و پاسخ آنها را از تیم پرتال دریافت کنید.

09302967002

همین حالا ساخت سایت خود را شروع کنید!

برای شروع، کافی است فرم درخواست طراحی سایت ما را تکمیل کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

آیا هنوز سوالی برایتان باقی مانده است؟

در یک تماس تلفنی، سوالات خود را مطرح کنید و پاسخ آنها را از تیم پرتال دریافت کنید.

09302967002

درباره شرکت طراحی سایت پرانتز

شرکت طراحی سایت پرانتز یک شرکت معتبر و حرفه‌ای در زمینه طراحی و توسعه وبسایت‌ها در شهر کرمان است. این شرکت با برخورداری از تیمی مجرب و متخصص در زمینه طراحی وبسایت، به ارائه خدماتی با کیفیت و برتر در حوزه طراحی سایت می‌پردازد. از ابتدای تأسیس، هدف اصلی این شرکت ارائه راهکارهای بهینه و با کیفیت در زمینه ساخت و توسعه وبسایت‌های سازگار با اصول سئویی بوده است.