چرا باید طراحی سایت انجام بدهیم؟ چرا طراحی سایت مهم است؟ - آژانس دیجیتال مارکتینگ پرانتز

چرا باید طراحی سایت انجام بدهیم؟ چرا طراحی سایت مهم است؟

چرا طراحی سایت؟ چرا طراحی سایت مهم است و باید طراحی سایت انجام دهیم؟ حتما تا به حال با خود فکر کرده اید که ساخت سایت به چه دردی می خورد و آن را جستجو کرده اید. هر چند که قبول است که بخش بزرگی از بازار را نمی توان اینترنتی کرد اما می شود که بخش مهمی از آن را با اینترنت انجام داد. برای مثال ممکن است که نتوان به انجام خدمات مکانیکی به صورت آنلاین پرداخت، اما می توان بخش معرفی کسب و کار، جذب مشتری، نوبت دهی، خرید پستی قطعات، پیگیری وضعیت وسیله نقلیه و مسائلی مانند این را به صورت اینترنتی و با استفاده از ساخت سایت انجام داد.

در مقابل شغل های زیادی هستند که امکان ارائه آن ها به صورت اینترنتی وجود دارد. شغل هایی مانند مشاوره، آموزش، وکالت، پاسخگویی، فروشگاه، خدمات پزشکی و ویزیت یا موارد بسیاری شبیه به این را به صورت آنلاین و در سایت انجام داد. پس می بینیم که چه شغل و بیزنس شما به اینترنت بخورد و چه نه، می توان از ظرفیت سایت استفاده کرد. مثال های ارائه داده شده به این منظور بود که شما را متوجه قدرت سایت نماییم. به بحث خود یعنی طراحی سایت بر می گردیم. در ادامه در مورد این صحبت می کنیم که چرا طراحی سایت یک امر مهم و لازم در دنیای امروزی است؟

چرا طراحی سایت

چرا طراحی سایت؟

ما سعی نداریم که به صورت کلیشه ای مطالب را بیان کنیم بنابراین کاملا واضح به شما می گوییم که چرا طراحی سایت ایده خوبی است.

  1. طراحی سایت درآمد شما را افزایش می دهد.

در وهله اول طراحی سایت درآمد شما افزایش پیدا می کند. چرا که علاوه بر درآمد معین و روتینی که بابت فعالیت های بیزینسی روزانه خود کسب می کنید، با ارائه محصولات یا خدمات خود در وب سایتی که طراحی کرده اید، می توانید درآمد بیشتری از حالت معمول کسب کنید.

  1. در اوایل به سایت به عنوان شغل دوم نگاه کنید.

هرچند که افراد زیاد و بیشماری بوده اند که قبلا کاری داشتند اما با ساخت سایت و فعالیت بر روی آن به درآمد مناسبی رسیده و شغل قبلی خود را ترک کرده اند، سایتی که برای شما طراحی می شود به عنوان شغل دوم در نظر بگیرید. با صرف کردن روزانه 3 ساعت بر روی سایتی که برایتان طراحی می شود، می توانید ظرف چندین ماه درآمد خوبی کسب کنید و سپس شغل قبلی را ترک کنید و وقت بیشتری بر روی سایت خود بگذارید.

پ.ن: هرگز در اوایل کار و وقتی که کسب و کار اینترنتی شما به درآمد نرسیده از کار قبلی خود استعفا ندهید. چون اولا رساندن سایت و کسب و کار اینترنتی به درآمد کاری زمان بر است که ماه ها طول می کشد و دوما کسب و کار اینترنتی نیز مانند هر کسب و کار دیگر ریسک شکست دارد. البته نترسید و شروع کنید، یا به موفقیت می رسید یا تجربه کسب می کنید و با تجربه هایی که کسب کرده اید یک کسب و کار قوی تر می سازید.

  1. درآمد غیرفعال

چیزی در مورد درآمد غیرفعال شنیده اید؟ درآمد غیرفعال یعنی درآمدی که بدون تلاش شما به دست می آید. در حالت معمول لازم است بابت هر کاری که انجام می دهید درآمد کسب کنید، در حالیکه در کسب و کار اینترنتی و با داشتن سایت شما زحمتی بابت وقت گذاشتن بر روی سایت صرف می کنید و هر وقت که کار گرفت، برای شما درآمد غیرفعال ایجاد می شود. درآمدی که هنگام خواب، سفر، خرید یا فعالیتی دیگر عایدتان می شود را درآمد غیرفعالی می گویند که البته با داشتن سایت دور از دسترس نیست.

  1. کار راحت تر

برای فعالیت در حوزه بیزینس های آنلاین لازم نیست تا کارهای سخت انجام دهید. کسی بود که کار بسیار سختی در حوزه مبلمان و تعمبرات مبل داشت که نیازمند فعالیت فیزیکی زیاد بود اما الان به لطف اینترنت و بستری که بر روی آن به منظور فعالیت های درآمدزایی ایجاد شده، کاری راحت با درآمد 10 میلیون به بالا دارد و دو کارمند استخدام کرده است.

پیشنهاد میشه بخوانید...
بک لینک چیست و چرا به بک لینک نیاز داریم؟

برای مدیریت کسب و کار اینترنتی تنها چیزی که لازم است این است که با حوصله پشت لپ تاپ یا کامپیوتر متصل به اینترنت خود بنشینید و به کارهای خود رسیدگی کنید. در نتیجه داشتن وبسایت می تواند باعث شود تا شما با راحتی بیشتر، درآمد مناسبی کسب کنید. طراحی سایت بهترین روش برای کسب درآمد در این اوضاع اقتصادی است چون با صرف وقتی در روز و نگاه کردن به آن به عنوان شغل دوم یک درآمد ماهانه مناسب نسبت به میزان فعالیتی که انجام داده اید کسب می کنید.

خیلی از دوستان در استان هایی زندگی می کنند که ظرفیت های بزرگی برای شروع کار اینترنتی دارند. برای مثال استان های شمالی را می توان در زمینه گردشگری قوی برشمرد یا استان های جنوبی را می توان در زمینه صنایع آبی و نفتی پیشرفته دانست و برخی دیگر از استان ها نیز با سوغات محلی که دارند و همچنین فرصت های تجاری که در آن جا وجود دارد می شناسند. شما می توانید یک کار بر اساس حوزه ای که استان شما یا شهر شما در آن مزیت رقابتی دارد را شروع کنید.

چرا طراحی سایت؟ ظرفیت های بی نظیر

ایده های زیادی برای شروع کار اینترنتی وجود دارد که در مقاله ایده های کسب و کار اینترنتی به آن پرداختم. برای مثال فروش روغن موتور یا فروش محصولات کشاورزی و گلخانه ای به شدت در اینترنت متقاضی دارد اما در سطح وب سایت های کمی به صورت کاملا حرفه ای کار کرده اند. پس شما می توانید به راحتی طراحی سایت را انجام داده و بیزینس خود را راه اندازی نمایید. البته موارد گفته شده جنبه ایده و معرفی دارد و شما می توانید در هر حیطه ای که دوست دارید فعالیت کرده و درآمد اینترنتی داشته باشید.

کار کردن استاندارد

بسیاری از افراد از این گله مند هستند که باید هر روز ساعت 5:30 یا 6 از خواب برخاسته و به سر کار بروند و بدون استراحت تا ساعت 14 بعد از ظهر فعالیت نمایند اما با راه اندازی کسب و کار اینترنتی برای شما یک مزیت بسیار بزرگ و ایده آل وجود دارد. می توانید هر موقع که دوست داشتید کار کنید. ممکن است در یک روز مقداری کسالت داشته باید، نیازی نیست که در آن روز کار کنید می توانید در عوضش روزی دیگر که وضعیت جسمانی و روحی بهتری دارید به کار و فعالیت بپردازید در یک کلام خودتان رئیس خودتان هستید و به دلیل کار نکردن، کم کار کردن و دیر رفتن به سر کار توبیخ نخواهید شد.

پیشنهاد میشه بخوانید...
5 مورد از بهترین پلاگین های فرم ساز وردپرس (نقد و بررسی + مزایا و معایب)

یک پیشنهاد…

بسیاری از افراد اشتباهی بزرگ و فاحش را انجام می دهند. بدون هیچ اطلاعی دل را دریا می زنند و کار را شروع می کنند. بهترین کار این است. قبل از شروع کار لازم است تا دانش های مختصری از کسب و کار اینترنتی و نحوه راه اندازی آن به دست بیاورید. پس از دریافت دانش های نسبی می توانید اقدام به راه اندازی کسب و کار اینترنتی خود نمایید. البته شما می توانید در نقش یک سرمایه گذار واقع شوید و کار خود به شرکت ها و افراد مطرح سپرده و پس پرداخت دستمزدها و هزینه ها سود خود را بردارید. اما اگر می خواهید خودتان کسب و کار را مدیریت کنید نیاز دارید تا دانش هایی از جمله دانش سئو و تولید محتوا را به دست آورید.

چرا که  طراحی سایت را می توان به افراد و شرکت های گوناگون سپرد اما برای مدیریت سایت در نهایت به دانش سئو در و تولید محتوا نیاز دارید.

متاسفانه دیده شده افرادی که کارمند هستند به دلیل راه اندازی کسب و کار اینترنتی کار اولیه خود را رها کرده و یک بیزینس اینترنتی راه اندازی می کنند. این کار ممکن است به دلیل تبلیغات انگیزشی و فانتزی عده ای از افراد نابلد است است که سایر افراد مبتدی را تشویق به شروع یک کار می کند. البته کسب درآمد از اینترنت رویا نبوده و واقعیت دارد اما نیاز به تلاش و دانش نسبی دارد. برای به دست آوردن موفقیت حداقل باید روزانه 3 تا 6 ساعت کار کنید.

بهترین ایده این است که کار خود را به عنوان شغل دوم آغاز کرده و در آینده هنگامیکه رشد کردید و به درجه ای رسیدید که حس کردید دیگر نیازی به کار کارمندی ندارید و حقوق و مزایای آن در مقابل اینترنت بیزینس شما کمتر شده است می توانید استعفا داده و تمرکز اصلی خود را بر روی شغل دوم خود قرار دهید.

 

چرا طراحی سایت؟ کار در خانه

مزیت بعدی راه اندازی شغل اینترنتی، این است که نیازی ندارید در دفتر کار یا اداره حاضر شوید. می توانید در خانه کار کنید و تنها نیاز شما به اینترنت و لپ تاپ و کامپیوتر است. اینطور با آرامش بیشتری کار می کنید، هر وقت که گزسنه یا تشنه شدید چیزی میل می کنید و کارهایتان را سر فرصت انجام می دهید.

این یکی از مزیت هایی است که شرکت هایی بزرگی همچون وردپرس هم از آن استفاده می کنند. با کار در خانه به محیط آلوده شهر نمی روید و از گزند تصادف، ترافیک، اعصاب خوردی، بیماری و ویروس، کرایه، سر و صدا و بسیاری دیگر از موارد دردسرساز در امان می مانید و در محیط مناسب خانه فعالیت خود را انجام می دهید.

پیشنهاد میشه بخوانید...
بهینه سازی دیتابیس وردپرس چگونه انجام می شود؟

چرا طراحی سایت؟ یک خبر مهم

امروزه همه چیز اینترنتی شده است و اگر دیر بجنبید امکان پشیمانی وجود دارد. افراد زیادی می گویند ای کاش چند سال پیش من دیوار یا دیجی کالا را راه اندازی می کرد تا سودی میلیاردی نصیبم می شد اما حقیقت این است که دیوار و دیجی کالا بخش بسیار کوچکی از ابازار را تصاحب کرده اند. این اغراق نیست هوز فرصت مانده تا افراد بیشتری به انجام کارها و خرید اینترنتی روی بیاورند. صنعت اینترنت ایران بچه ای کوچک است و بزرگ تر می شود.

در نتیجه لازم است تا شما هم شروع کنید برای مثال اگر فروشند لوازم یدکی خودرو هستید (این یک مثال است) می توانید در کنار فروش حضوری و سنتی با طراحی سایت و سئو در ، بیزنس آنلاین خود را ایجاد کرده تا از بازار جا نمانید. اینگونه با یک تیر دو نشان زده می شود. هم فروش حضوری را دارید و هم در عرصه فروش اینترنتی و آنلاین دستی بر آتش خواهید داشت.

چرا طراحی سایت

طراحی سایت خود را به چه کسی بدهیم؟

در ادامه باید در مورد یک موضوع خیلی مهم با هم صحبت کنیم و آن بحث طراحی سایت است. اما اگر می خواهید طراحی سایت خود را برون سپاری کنید می توانید با در نظر گرفتن فاکتورهایی که در ادامه به آن ها می پردازیم ساخت سایت خود را به فرد یا شرکت های طراحی سایت بسپرید.

طراحی زیبا و شکیل

سایتی که برای شما طراحی می شود باید بسیار زیبا و جذاب بوده و مطابق آخرین تکنیک های روز طراحی کرافیکی طراحی شود. چون همانطور که می دانید در حال حاضر سایت های زیبا و با امکانات بالای زیادی ساخته می شود و اگر سایت شما خیلی بیش از حد معمولی یا زشت باشد یا اینکه برخی استانداردها مانند ریسپانسیو را نداشته باشد و سایت واکنشگرا نباشد در ایجاد یک تجربه کاربری خوب و همچنین پیشبرد استراتژی سئو سایت خود به مشکل بر می خورید یا مجبور خواهید شد که با هزینه ای دیگر آن ها را درست کنید. پس بهتر است که قبل از شروع کار بدانید که چه می خواهید و به نوعی شرط و شروط خود را با طراح بگذارید.

طراحی حرفه ای و با امکانات فوق العاده

در حال حاضر سایت های طراحی شده در سطح وب بسیار حرفه ای بوده و دارای امکانات فوق العاده بالایی هستند. از جمله این امکانات می توان به صفحه ساز قدرتمند، هدر ساز، فوترساز، لوگو اختصاصی، منوساز، دکمه، بخش وبلاگ، پشتیبانی آنلاین، ویدئو، صوت و بخش رسانه، بخش نمونه کار، تماس با ما، درباره ما، انواع فرم تماس، مسیج باکس، فروشگاه اینترنتی، عضویت و ورود و دیگر امکانات حرفه ای و جذاب اشاره کرد.

شما باید ببینید که چه امکاناتی نیاز دارید و چه امکاناتی دغدغه های شما به عنوان مدیر سایت و صاحب کسب و کار اینترنتی و در مقابل چه امکاناتی دغدغه مشتریان و خریداران از برند شما را کاهش داده یا به کلی از بین می برد. پس قبل از شروع سفارش طراحی سایت به هر شرکتی این موارد را در نظر داشته باشید.

پیشنهاد میشه بخوانید...
سایت های مورد استفاده برای تحلیل سایت به روش آنلاین

مشاوره

مشاوره دادن شرکت طراحی سایت به شما به عنوان کارفرما خیلی اهمیت دارد. چون می توانند حرف دل شما را بفهمند و یک سایت با نهایت سازگاری با ذائقه و نیازهای شما طراحی نمایند. همچنین همه کار طراحی سایت نیست چون طراحی سایت تازه شروع کار است. شما باید با مشاوره گرفتن از طراحان سایت و فعالان در حوزه کسب و کارهای اینترنتی یاد بگیرید که چگونه مسیر سایت خود را هموار کرده و یک سایت درآمدزا داشته باشید.

دو اصل اساسی برای درآمد از اینترنت با سایت محتوا و سئو هستند و در دو مقاله کارشناس تولید محتوا و مدیر سئو به شما شرح داده ایم که باید مدیران محتوا و سئویی را به کار بگیرید تا درآمد شما را با بازاریابی محتوا و استراتژی محتوا و همچنین با سئو افزایش دهند. البته برای این کار باید بودجه داشته باشید. اگر بودجه ندارید هم می توانید با مطالعه در وب و حضور در دوره های آموزشی رایگان یا ارزان دانش خود را بالا ببرید.

آموزش

شرکت طراحی سایتی خوبی است که به خوبی به شما آموزش بدهد. بعضی از شرکت ها یا طراحان یک پروژه را طراحی می کنند و سپس می بینیم که کارفرما را به حال خود رها می کنند و این درست نیست. شرکت یا طراحی خوب است که بر روی طراحی سایت که انجام می دهد آموزش هم ارائه دهد تا شما کار با داشبورد مدیریتی و همچنین سایر خم و چم های راه را یاد بگیرید. برخی از طراحان سایت ها آموزش های چند ساعته نیز همراه سایت خود ارائه می دهند و این عالی است. همچنین ارائه آموزش های دیجیتال مارکتینگ برای استفاده در مسیری که در پیش رو دارید هم می تواند یک مزیت رقابتی برای شرکت های طراحی سایت باشد.

پشتیبانی

و در آخرین بخش می خواهیم به پشتیبانی اشاره کنیم. پشتیبانی را می توان مهم ترین عامل پس از تحویل سایت تلقی کرد چون که در صورت بروز مشکل تنها طراح می تواند در عرض چند دقیقه مشکل را حل کرده و وب سایت را با حالت اولیه بازگرداند. احتمال دارد شما تازه کار باشید یا امکان دارد که خیلی هم حرفه ای باشید اما به هر حال گاها احتمال دارد که مشکلات ناخواسته ای پدیدار شوند که عملکرد سایت را با مشکل و اختلال مواجه کند.

اگر پشتیبانی طراح سایت خوب باشد می توانید مشکلات به وجود آمده را در سریع ترین زمان ممکن حل کند. پس بهتر است که از طراحان سایت کمک بخواهید که پشتیبانی خوب و البته باکیفیت ارائه کنند جون بعضی ها می گویند ما طراحی سایت خوب ارائه می دهیم اما عملا این کار را به خوبی انجام نمی دهند. در مورد این موضوع می توانید از مشتریان قبلی آن شرکت یا طراح سوال کنید.

نتیجه گیری و پایان

در این مقاله سعی داشتم با ارائه نکاتی ظریف، به شما توضیح دهم که چرا طراحی سایت در این برهه زمانی کار درست و سودآوری است. اگر نظر، تجربه یا پیشنهادی دارید آن را از طریق بخش کامنت ها با ما به اشتراک بگذارید.

پست های مرتبط

مطالعه این پست ها رو از دست ندین!
Google Discover

گوگل دیسکاور چیست و چگونه به seo کمک می‌کند

آنچه در این پست میخوانید Google Discover چیست و چرا برای سئو مهم است؟Google Discover چگونه کار می کند؟دستورالعمل های…

بیشتر بخوانید
create website brief

نحوه نوشتن بریف طراحی وب سایت

آنچه در این پست میخوانید خلاصه یا بریف طراحی وب سایت چیست؟چرا بریف طراحی وب سایت بسیار مهم است؟نظرات نهایی…

بیشتر بخوانید
افزونه امنیتی وردپرس

24 افزونه امنیتی وردپرس در سال 2023

آنچه در این پست میخوانید بهترین افزونه های امنیتی وردپرسکدام یک بهترین انتخاب برای امنیت وب‌سایت شما است؟اولویت اول، امنیت…

بیشتر بخوانید

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره شرکت طراحی سایت پرانتز

شرکت طراحی سایت پرانتز یک شرکت معتبر و حرفه‌ای در زمینه طراحی و توسعه وبسایت‌ها در شهر کرمان است. این شرکت با برخورداری از تیمی مجرب و متخصص در زمینه طراحی وبسایت، به ارائه خدماتی با کیفیت و برتر در حوزه طراحی سایت می‌پردازد. از ابتدای تأسیس، هدف اصلی این شرکت ارائه راهکارهای بهینه و با کیفیت در زمینه ساخت و توسعه وبسایت‌های سازگار با اصول سئویی بوده است.