معرفی 9 مورد از بهترین پلاگین های سئو + نقد و بررسی - آژانس دیجیتال مارکتینگ پرانتز

معرفی 9 مورد از بهترین پلاگین های سئو + نقد و بررسی

وردپرس یکی از بهترین سایت سازهایی است که استفاده از آن رایگان است. اما برای افزودن امکانات بیشتر نیاز است تا بر روی آن ها پلاگین نصب کنید. یکی از ضروری ترین پلاگین های مورد نیاز برای وردپرس، پلاگین های سئو هستند که در این مقاله قصد دارم بهترین آن ها را به شما معرفی کنم.

سئو وردپرس

نکته ای که وجود دارد، سئو وردپرس به نسبت خیلی از سایت های دیگر که با سایت سازهای اختصاصی ساخته شده اند بهتر است. مثلا سایتی بود که تگ H1 نداشت و خوشبختانه شما در وردپرس با چنین مشکلاتی دست و پنجه نرم نمی کنید. اما وردپرس یک سایت ساز است و افزونه های بسیاری دارد و طبیعی است که برای آسان تر کردن پروسه نصب و کاهش حجم فایل دانلودی، در بهینه ترین حالت ممکن ارائه نشود. اگر به جای نصب 5 دقیقه ای مجبور بودیم که 30 دقیقه وقت بگذاریم و یک وردپرس بهینه می داشتیم این کار را به دلیل طولانی بودن انجام نمی دادیم. اما حالا وردپرس را در 5 دقیقه نصب می کنیم و پلاگین های مورد نیاز را به آن اضافه می کنیم.

در این مقاله، پلاگین های سئو زیادی معرفی می شوند اما همه آن ها را با یکدیگر نصب نکنید چون امکان دارد که کارشان با یکدیگر شبیه باشد و اختلال ایجاد شود. این مقاله جنبه معرفی و نقد و بررسی دارد. قبل از اینکه هر یک از افزونه های معرفی شده را نصب کنید از به وجود نیامدن اختلال بین آن ها اطمینان حاصل کنید.

یوست سئو

پلاگین یوست سئو

یوست سئو یکی از قدرتمندترین افزونه های سئو است که به دو صورت رایگان و غیررایگان در دسترس کاربران قرار گرفته است. Yoast SEO تا به حال بیش از 5 میلیون بار توسط کاربران وردپرسی کاربران وردپرسی دانلود و نصب شده است و تعداد دفعات دانلود آن به بیش از 200 میلیون بار می رسد.

روش کار این افزونه به این صورت است که به شما کمک می کند تا سایت خود را برای موتورهای جست و جو بهینه کنید. یوست سئو شامل دو بخش اصلی سئو محتوا و سئو تکنیکال است.

 

نمایی از داشبورد سئو محتوا یوست سئو

در بخش سئو محتوا، وقتی که محتوایی می نویسید یوست سئو یک شمای کلی از محتوایی که نوشته اید را در اختیار شما قرار می دهد و با روشی مانند چک لیست سئو به شما اعلام می کند که محتوای شما چه مشکلاتی دارد و اگر حل شوند سئو محتوا این صفحه بهتر خواهد شد. البته نکاتی که یوست سئو اعلام می کند در حد یک توصیه هستند و عمل کردن به آن ها ضروری نیست.

خیلی ها فکر می کنند که با نصب یوست سئو، سایتشان به لحاظ سئو پیشرفت زیادی خواهد کرد در حالیکه اینطور نیست! وقتی که Yoast SEO را نصب می کنید باعث می شود تا سئو سایت بهبود نسبی را شامل شود اما بیشتر کاربرد یوست سئو برای توصیه هایی است که به شما ارائه می دهد تا در نهایت بتوانید سئو محتوایی و تکنیکال بهتری داشته باشید.

از مزیت های اصلی یوست سئو می توانیم به سرعت مناسب، ارائه دید درست از سئوی سایت و امکانات مناسب برای حل مشکلات سئوی سایت اشاره کنیم. این پلاگین سئو در بسیاری از نقد و بررسی ها رتبه اول پلاگین های سئو را نصیب خود کرده و این نشان از محبوبیت و امکاناتی دارد که در اختیار شما قرار می دهد.

برای استفاده از یوست سئو لازم نیست که حتما آن را خریداری کنید چون در نسخه رایگان نیز، امکانات زیادی در اختیار شما قرار می گیرد که می توانید سئو سایت خود را بهتر کنید.

پیشنهاد میشه بخوانید...
ابزار سئو چیست؟ آموزش ابزار سئو + بیش از 15 مورد از برترینها

مزایای یوست سئو

  • ارائه امکانات فراوان
  • بررسی مشکلات سئویی سایت
  • ساخت سایت مپ
  • رفع مشکلات سئو تکنیکال
  • ارائه امکانات سئو محتوا و توصیه برای رفع مشکلات محتوایی
  • قابلیت نوشتن تایتل و متادیسکریپشن صفحه
  • قابلیت ریدایرکت لینک های 404
  • دارا بودن افرونه های جانبی برای سئو بهتر مانند Yoast Local

پلاگین سئو Yoast WooCommerce SEO

ووکامرس بهترین افزونه ساخت فروشگاه سایت و همچنین یکی از بهترین افزونه های وردپرسی است. اما فقط افزودن محصولات به سایت مهم نیست. بلکه باید بتوانیم با سئو سایت فروشگاهی، محصولات خودمان را به کاربران زیادی نمایش دهیم. افرونه سئو ووکامرس یک پلاگین دیگر از خانواده یوست سئو است که به صورت تخصصی به سئو فروشگاه ساز ووکامرس می پردازد.

با استفاده از این افزونه می توانید رخ بهتری از محصولات خود را در موتورهای جست و جو به نمایش بگذارید.

پلاگین سئو ووکامرس با انجام کارهایی، تمامی اطلاعات مورد نیاز گوگل را از محصولات شما استخراج کرده و به صورت اسکیما به گوگل تحویل می دهد. از جمله مواردی که این افزونه به گوگل ارائه می دهد، قیمت محصول، امتیاز محصول و نظرات مشتریان است. اینگونه هم محصول شما زیباتر در موتورهای جست و جو نمایش داده می شود و هم کاربران اطلاعات بیشتری از محصولات شما دریافت می کنند.

این افزونه جزئیات بیشتری از محصول شما را به گوگل ارائه می دهد که در نهایت باعث می شود که محصولات شما بهتر شناخته شوند. از جمله این جزئیات می توان به مواردی مانند تولیدکننده، نام برند، رنگ محصول و مواردی مانند این اشاره کرد. وقتی که دارید یک محصول جدید به سایت خود اضافه می کنید پلاگین Yoast WooCommerce SEO plugin به شما یک پیشنمایش از آن محصول در موتورهای جست و جو نمایش می دهد و این باعث می شود که بتوانید محصولات سایت خود را از دید کاربران ببینید و بهینه سازی های بیشتری روی آن انجام دهید تا همه چیز جذاب تر شده و نرخ کلیک را بالا ببرید.

برخی از امکانات سئو ووکامرس یوست

  • نمایش محصولات در گوگل به همراه امتیاز، قیمت و دیگر اسکیماهای مربوط به فروشگاه
  • ارائه جزئیات بیشتر محصولات به گوگل و کاربران مانند رنگ محصول یا نام تجاری محصول
  • ارائه یک پیشنمایش از شیوه نمایش محصول شما در SERP یا همان نتایج گوگل
  • ارائه بخش تجزیه و تحلیل محصولات برای بهینه سازی سئو محتوایی سایت فروشگاهی شما
  • اضافه کردن Breadcrumb به سایت
  • افزودن دیتاهای مورد نیاز با فرمت XML به سایت مپ شما

 

 

پلاگین سئو Yoast Local SEO

افزونه سئو محلی یوست، یک افزونه جانبی برای پلاگین یوست سئو است که با استفاده از آن می توانید سئو محلی سایت خود را بهبود ببخشید. سئو محلی به مجموعه اقداماتی می گویند که ما سایت خود را برای جست و جوی یک منطقه خاص بهینه می کنیم. مثلا ما یک کسب و کار قالی شویی داریم که فقط در بخشی خاص از استان اصفهان فعالیت می کنیم. پس دیگر لازم نیست که سایت خود را مثلا برای کلمه کلیدی قالی شویی تهران بهینه سازی کنیم چون کاربرانی که این کلمه را سرچ می کنند به دنبال کسب و کار ما نیستند. حالا افزونه Local SEO به شما کمک می کند که اگر سایت شما سایت یک کسب و کار محلی است، بتوانید سئو محلی آن را بهتر کنید.

گوگل به اطلاعاتی در مورد سایت و کسب و کار شما احتیاج دارد تا بتواند رتبه دهی سئو محلی را به خوبی انجام دهد. اطلاعاتی مانند نام کسب و کار شما، نوع کسب و کار شما، مکان کسب و کار شما، ساعات کاری، تلفن تماس و مواردی مانند این. قرار دادن این اطلاعات در سایت خوب است اما گوگل باز هم به راحتی نمی تواند بفهمد که شما چه کار می کنید در نتیجه بهترین کار استفاده از اسکیما است. اسکیما شامل یکسری کدهای خاص است که درک مطالب را برای موتورهای جست و جو راحت تر می کند.

پیشنهاد میشه بخوانید...
Link juice چیست

با نصب افزونه یوست لوکال سئو، این پلاگین تمامی کارهای مربوط به سئو محلی کسب و کار شما را انجام می دهد و بدون نیاز به کارهای کدنویسی یا صرف هزینه های بیشتر می توانید سئو محلی بیزینس خود را بهبود ببخشید.

مزایای پلاگین سئو محلی یوست سئو

  • شناسایی کسب و کار شما به گوگل
  • دریافت اطلاعات کسب و کار شما و فهماندن آن ها با اسکیما به گوگل
  • اضافه کردن بیزینس محلی شما به مپ
  • افزودن فایل های لازم برای سئو محلی به سایت مپ شما
  • بهینه سازی سایت شما برای یک یا چند مکان. یعنی اگر بیزینس شما چند شعبه داشته باشد مشکلی با سئو محلی آن ندارید، چون با این پلاگین می توانید خیلی راحت تمامی شعبه های کسب و کار خود را به گوگل شناسایی کنید.

پلاگین سئو Yoast News SEO

اگر سایت خبری دارید، این پلاگین خیلی به دردتان می خورد. افزونه سئوی خبری یوست نیز بخشی از افزونه سئو بزرگ Yoast SEO است. این پلاگین با افزودن اسکیماها و بخش های خبری مورد نیاز به سایت مپ شما و سایر بخش های سایت، باعث می شود که سایت خبری شما در گوگل رتبه های بهتر کسب کند.

یکی از مهم ترین کارهای افزونه سئو خبری یوست این است که قالب نوشته های شما را به NewsArticle تغییر می دهد. وقتی که قالب نوشته های شما از حالت نوشته معمولی، به قالب نوشته خبری تغییر می کند، گوگل کاملا درک می کند که سایت شما در زمینه اخبار کار می کند و راحت تر می توانید رتبه های برتر را کسب کنید. همچنین وقتی که قالب نوشته های شما به نوشته خبری تغییر کند، سایت شما در تب Google News نمایش داده می شود.

به علاوه این افزونه یک امکان جالب دارد که به شما اجازه می دهد کارهای جالبی انجام دهید. این بخش از افزونه را که Advanced News SEO

مزایای Yoast News SEO

  • افرودن نقشه سایت خبری با فرمت xml به سایت مپ برای درک بهتر اخبار توسط گوگل
  • افزودن اسکیماهای مربوط به سایت های خبری برای درک بهتر گوگل
  • تغییر قالب نوشته ها از نوشته معمولی به نوشته NewsArticle
  • نمایش سایت شما در بخش Google News

 

پلاگین سئو Yoast Video SEO plugin

ویدئو نقش بزرگی در مارکتینگ و سئو دارد. افزونه سئوی ویدئوی یوست، با انجام کارهایی خاص موجب می شود که ویدئوهای سایت شما سئو بهتری کسب کنند. دیده اید که گاها وقتی چیزی را سرچ می کنید در ابتدای صفحه چندین ویدئو وجود دارد؟ مثلا من عبارت “بازی مرکب” را جست و جو کردم و با نتایج ویدئویی زیر مواجه شدم:

شما هم اگر ویدئوهای خود را به خوبی سئو کنید، ویدئوهایتان در بخش سرچ گوگل و در بخش Google Videos نمایش داده می شود. برای سئو ویدئو هم لازم است که کارهای زیادی انجام دهید که افزونه سئوی ویدئو یوست این کارها را برای شما انجام می دهد.

این افزونه به شما کمک می کند که وقتی یک ویدئوی جدید به سایتتان اضافه می کنید، به راحتی عنوان و توضیحات آن را مشخص کنید. به این شکل درک آن ویدئو برای گوگل راحت تر می شود. اسکیما در این بخش نیز کدهایی دارد که خواندن اطلاعات یک ویدئو را برای گوگل راحت تر می کند و افزونه Yoast Video SEO plugin، ساخت این اسکیماها را برای شما انجام می دهد.

ویدئوهایی که در سایت خود بارگذاری می کنید ممکن است که سرعت ضعیفی داشته باشند و پلاگین سئوی ویدئوی یوست سرعت آن را افزایش می دهد. از دیگر امکانات این افزونه می توان به ریسپانسیو سازی ویدئوها اشاره کرد. بدین ترتیب ویدئوهای سایت شما در تمامی دستگاه های کاربران به خوبی نمایش داده خواهد شد. امکانات خیلی زیادی در این افزونه نهفته است که نام بردن همه آن ها خیلی سخت است، پس اگر به دنبال یک افزونه سئو ویدئو با امکانات خیلی جذاب و کامل هستید، این پلاگین را از دست ندهید.

امکانات پلاگین Yoast Video SEO plugin

  • قابلیت نوشتن عنوان و توضیحات برای ویدئوها برای درک بهتر گوگل
  • بهینه سازی سرعت ویدئوها
  • ریسپانسیوسازی ویدئوها
  • ارائه پیشنمایش ویدئوها
  • پشتیبانی از پلتفرم های اشتراک ویدئو مانند یوتیوب و Vimeo
  • اضافه کردن نقشه محتواهای ویدئویی به Sitemap.xml
  • اضافه کردن تصویر بندانگشتی از ویدئوهای شما در نتایج جست و جو
پیشنهاد میشه بخوانید...
هزینه سئو | تعرفه سئو چگونه محاسبه می شود؟ + نکات تجربی

پلاگین سئو

پلاگین سئو رنک مث

افزونه رنک مث خیلی وقت نیست که به بازار آمده و با این حال با وجود بیش از 1 میلیون کاربر، تبدیل به رقیبی قدرتمند برای یوست سئو کهنه کار شده است. پلاگین رنک مث قابلیت های بسیار زیادی دارد و در دو نسخه رایگان و غیررایگان عرضه شده است. Rankmath در ابتدای کار فقط به صورت رایگان منتشر شده بود و امکانات بیشتری به نسبت نسخه های غیرپولی سایر پلاگین های سئو در اختیار ما قرار می داد. الآن هم همیطور است و امکانات نسخه رایگان رنک مث زیاد و مفید هستند، اما نسخه پریمیوم این پلاگین هم عرضه شده و امکانات کامل تری را به سئوکاران ارائه می دهد.

این افزونه در حدی به رقیب جدی یوست سئو تبدیل شد که بسیاری از سئوکاران، از پلاگین یوست به رنک مث کوچ کردند. خصوصا اینکه این افزونه امکاناتی برای کوچ شما ار یوست سئو به خودش تدارک دیده است.

این پلاگین سبک وزن که بیش از 15 ماژول مختلف برای بخش های مختلف سئو محتوا، تکنیکال، آنالیز و بررسی و موارد دیگر دارد، در کمتر از 5 دقیقه نصب می شود و مجهز به بخش راه اندازی سریع (جادوگر) است که با استفاده از آن می توانید خیلی سریع، سئو سایت خود را کانفیگ کرده و کار با آن را شروع کنید. رابط کاربری رنک مث بسیار ساده است و هر مدیر سایتی به راحتی می تواند از آن استفاده کند.

طریقه استفاده از رنک مث مانند یوست سئو است و به ما در بهبود سئو کلی سایت کمک می کند. همچنین در بخش سئو محتوا، با توصیه های چک لیست مانند باعث می شود تا یک محتوای عالی ایجاد کنید. یکی از جذاب ترین امکاناتی که رنک مث دارد، قابلیت ارائه پیشنمایشی از SERP یا صفحه نمایش گوگل است. به این شکل شما می توانید صفحه خود را از دید کاربران ببینید و جذابیت آن را بالا ببرید.

امکانات پلاگین سئو رنک مث

  • نصب آسان
  • افزودن سایت مپ
  • رابط کاربری آسان
  • توصیه های سئو محتوا با دستیار هوش مصنوعی
  • ارائه کلمات کلیدی
  • ارائه اسکیماهای حرفه ای برای معرفی بهتر صفحه به گوگل و کامل تر شدن صفحه سایت شما در نتایج SERP
  • ارائه پیشنمایش سرپ
  • ماژول آنالیز سئو داخلی
  • ادغام گوگل آنالیتیکس با سایت و نمایش آمار گوگل آنالیتیکس در داشبورد سایت بدون نیاز به مراجعه به گوگل آنالیتیکس
  • ریدایرکت صفحات
  • ماژول Rank tracker برای بررسی و ارائه رتبه شما در کلمات کلیدی مختلف
  • یخش بررسی تاریخچه سئویی که به شما می گوید در برهه زمان های مختلف چه کارهایی انجام داده اید.
  • و بیش از 70 ماژول و امکان دیگر

افزونه WP-Rocket

سرعت در سئو نقش بسیار بزرگی را ایفا می کند و کار پلاگین قدرتمند WP-Rocket این است که با انجام کارهایی مانند فعال سازی کش سایت و کمپرس کدهای اضافی CSS و JavaScript سایت، سایت را در بهینه ترین حالت ممکن قرار می دهد و سرعت سایت نیز در بالاترین حالت ممکن قرار می گیرد. WP-Rocket با بهینه سازی هسته اصلی سایت باعث می شود که سرعت سایت شما به حالتی برسد که احتمالا تاکنون به آن دست نیافته است. عملکرد وردپرس راکت آنقدر خوب بوده که امتیاز رضایت بیش از 2300 مشتری 92% بوده است.

افزونه وردپرس راکت به صورت پریمیوم ارائه شده است و در بازار ایران با هزینه ای حدود 100 هزار تومان در دسترس است. البته می توانید آن را رایگان و کرک شده هم به دست بیاورید اما دقت کنید که ویروسی نباشد. برای متوجه شدن ویروسی بودن یا نبود یک فایل می توانید از سایت ویروس توتال استفاده کنید. بلافاصله پس از نصب افزونه، 80% کارها انجام می شود. نصب و راه اندازی این پلاگین قدرتمند فقط 3 دقیقه طول می کشد و پس از نصب، بدون انجام هیچ کار یا پیکربندی خاصی، بهبود ملموسی را در افزایش سرعت سایت خود حس می کنید.

پیشنهاد میشه بخوانید...
ری اکت چیست؟ چه ویژگی هایی دارد؟

سپس می توانید با انجام تنظیماتی مربوط به کش سایت، کمپرس و بهینه سازی کدهای سایت و بهینه سازی مدیاهای سایت، سرعت سایت را بیش از پیش بالا ببرید. تاکنون بیش از 1,952,000 سایت از این پلاگین استفاده کرده اند و بر اساس 1222 بررسی در سایت Trustpilot، پلاگین WP-Rocket توانسته که امتیاز 4.9 از 5 را کسب نماید.

امکانات افزونه WP-Roket

  • بهبود 80% فقط پس از نصب افزونه و بدون انجام کار خاصی
  • ارائه ماژول قعالسازی کشینگ سایت
  • ارائه ماژول کمپرس و بهینه سازی کدهای CSS و JavaScript سایت
  • داشبورد کاربری آسان
  • بهبود سرعت سایت تا 100%
  • مورد تایید بهترین شرکت فروش هاست های وردپرسی

افزونه Really Simple SSL

SSL به یک پروتکل امن اینترنتی است که به عنوان یکی از فاکتورهای سئو معرفی شده است. گوگل به سایت هایی که از پروتکل امنیتی SSL استفاده می کنند اولویت بیشتری می دهد. سایت های دارای SSL با https:// آغاز می شوند و امنیت بین کاربر و سایت را تامین می کنند. به دلیل اهمیت بالای امنیت کاربران برای گوگل، استفاده از روش های امنیتی قوی برای گوگل اهمیت دارد.

وقتی که SSL را نصب می کنیم این امکان وجود دارد که سایت هنوز به پروتکل مجهز نشده باشد چون نیاز است که یکسری کارها مانند ریدایرکت از http به https در فایل اصلی سایت که به آن فایل htaccess می گویند انجام شود و وقتی که SSL را نصب می کنیم اما سایت به پروتکل مجهز نمی شود یعنی این کارها در فایل htaccess به خوبی انجام نشده اند و در اینجاست که پلاگین Really Simple SSL به کمک ما می آید.

وقتی که این پلاگین را نصب می کنیم، بلافاصله با انجام کانفیگ های اتوماتیک خاص، سایت را به SSL مجهز می کند و در نتیجه سایت سریعا از http به https ریدایرکت شده و همه چیز حل می شود. این پلاگین کاربردی و سبک نیاز به هیچ پیکربندی یا تنظیمات خاص ندارد و فقط لازم است تا آن را دانلود و نصب کنید تا خودش همه کارها را انجام دهد. Really Simple SSL در دو نسخه رایگان و پریمیوم عرضه شده است که البته همان نسخه رایگانش نیز کار ما را راه می اندازد.

Really Simple SSL تا به حال بیش از 5 میلیون بار از مخزن وردپرس دانلود شده است و با نزدیک به 7300 رای 5 ستاره و تلفیق آن با رای های دیگر، امتیاز 4.9 از 5 را کسب نماید. این پلاگین به 53 زبان دنیا از جمله زبان فارسی در دسترس است.

امکانات Really Simple SSL

  • نصب SSL بدون نیاز به انجام تنظیمات خاص و به صورت اتوماتیک
  • انجام تنظیمات فایل htaccess برای نصب پروتکل SSL بدون نیاز به انجام تنظیمات دستی
  • ریدایرکت از http به https

افزونه Smush

افزونه اسماش با راه اندازی Lazy load یا همان بارگذاری تنبل و بهینه سازی عکس های سایت شما، باعث افزایش بیش از پیش سرعت سایت خواهد شد. این افزونه در دو نسخه رایگان و پریمیوم عرضه شده است که همان نسخه رایگان نیز احتمالا کار شما را راه می اندازد. یکی از بهترین قابلیت های افزونه Smush که به تازگی افزوده شده است، ارائه فرمت webp است. فرمت webp یک فرمت عکس مخصوص وب است که حجم عکس ها را بسیار کاهش می دهد.

به علاوه این پلاگین فایل های png را به jpeg تبدیل می کند. فایل های png بسیار باکیفیت و در عین حال سنگین هستند و این پلاگین با تبدیل آن ها به jpeg باعث می شود تا حجم عکس ها کاهش پیدا کنند.

امکانات پلاگین Smush

  • فعالسازی Lazy load
  • ارائه فرمت webp
  • تبدیل فایل ها به png به jpeg
  • فشرده سازی گروهی عکس ها
  • و چندین امکان دیگر

نتیجه گیری و پابان

در این مقاله سعی داشتم تا بهترین و کاربردی ترین افزونه های سئو وردپرس را معرفی کنم. اگر نظر یا سوالی دارید در بخش کامنت های این صفحه منتظرتان هستیم.

پست های مرتبط

مطالعه این پست ها رو از دست ندین!
17 types of marketing campaigns to inspire your next creative project

17 نوع کمپین دیجیتال مارکتینگ برای ایده به پروژه خلاقانه بعدی شما

آنچه در این پست میخوانید اجزای یک کمپین تبلیغاتی و بازاریابی موفق17 نوع نمونه کمپین بازاریابی1. کمپین آگاهی از برند2….

بیشتر بخوانید
10 Tips for Using Video Content on Your E-Commerce Website

10 نکته برای استفاده از محتوای ویدیویی در وب سایت فروشگاهی

آنچه در این پست میخوانید 10 نکته برای استفاده از محتوای ویدیویی در وب سایت فروشگاه آنلاین شما1. فیلم های…

بیشتر بخوانید
Social Media Marketing

7 راه برای افزایش فروش خود با بازاریابی در شبکه های اجتماعی در سال 2024

آنچه در این پست میخوانید 7 راه برای افزایش فروش خود با بازاریابی شبکه های اجتماعیمخاطبان خود را پیدا کنیدافزایش…

بیشتر بخوانید

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره شرکت طراحی سایت پرانتز

شرکت طراحی سایت پرانتز یک شرکت معتبر و حرفه‌ای در زمینه طراحی و توسعه وبسایت‌ها در شهر کرمان است. این شرکت با برخورداری از تیمی مجرب و متخصص در زمینه طراحی وبسایت، به ارائه خدماتی با کیفیت و برتر در حوزه طراحی سایت می‌پردازد. از ابتدای تأسیس، هدف اصلی این شرکت ارائه راهکارهای بهینه و با کیفیت در زمینه ساخت و توسعه وبسایت‌های سازگار با اصول سئویی بوده است.