فروشگاه ساز چیست؟ بررسی فروشگاه سازهای مختلف - آژانس دیجیتال مارکتینگ پرانتز

فروشگاه ساز چیست؟ بررسی فروشگاه سازهای مختلف

همانطور که می‌دانید که خرید و  فروش آنلاین یکی از مهم‌ترین ابزارهای ما در عصر ارتباطات است. اما زمانی که شما اصول این خرید و فروش‌ آنلاین را بررسی می‌کنید. با مفهومی به نام فروشگاه ساز بسیار کار خواهید داشته. ممکن است این واژه برای شما اندکی عجیب و غریب باشد. اما به شما اطمینان می‌دهم که این مفهوم بسیار ساده و قابل درک است. به صورت بسیار خلاصه منظور ما از فروشگاه ساز ابزار فروش آنلاین می‌باشد که در بخش‌های بعدی به صورت مفصل در مورد آن با شما صحبت خواهیم کرد.

ممکن است برای شما فروشگاه سازه‌ و بررسی فروشگاه سازهای مختلف جذاب باشد.

اما به این نکته توجه داشته باشید که ورودی شما است که اهمیت فروشگاه ساز را رقم می‌زند. از این رو شما باید روی ورودی سایت خود نیز فکر کنید. تنها یک راه برای حل کردن این موضوع وجود دارد، آن هم « آموزش سئو » می‌باشد.

بهتر است که برگردیم و تمرکز گفته‌های خود را روی فروشگاه سازها بگذاریم. به صورت کلی هرچه که زمان می‌گذرد با پیشرفت تکنولوژی دانش افراد نیز در مورد فروشگاه سازها افزایش پیدا می‌کند. از این رو شما با مطالعه این مقاله می‌توانید به علم روز در مورد فروشگاه سازها دست پیدا کنید. از طرفی ما تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا در صورتی که مطالب جدید در این حوزه مطالعه کردیم.

فروشگاه ساز چیست؟

شما برای اینکه یک فروشگاه اینترنتی جذاب و کامل داشته باشید، باید بخش‌های مختلفی را در فروشگاه خود داشته باشید. به عنوان مثال شما باید یک سیستم مدیریت هزینه داشته باشید، از طرفی شما باید یک موجودی انبار فعال داشته باشید. برای فروش خود نیز باید برنامه مجزا داشته باشید، در صورتی که مشتری از شما خرید کرد باید به آدرس و مشخصات خود را برای ارسال محصول ثبت کند و… . زمانی که شما به بررسی این پروسه می‌پردازید، متوجه می‌شوید که عوامل بسیار زیادی در این حوزه نقش خواند داشت.

در این زمان دقیقا مفهوم فروشگاه ساز مطرح می‌شود. فروشگاه ساز وظیفه‌ی سیستم سازی  و مدیریت تمام بخش‌های فروشگاه اینترنتی را خواهد داشت. یک فروشگاه ساز وظیفه دارد تا بخش‌های یک فروشگاه را در کنار هم نگه دارد و به بهترین شکل ممکن آن را مدیریت کند. شما به کمک یک فروشگاه ساز می‌توانید به سرعت برای خود یک فروشگاه آنلاین بسازید. با توجه به موارد بیان شده شما با مفاهیمی مانند (E-Commerce) مواجه خواهید شد. با توجه به تعاریف عمومی فروشگاه سازها می‌توان تمامی نرم افزارهای تجارت الکترونیک را در دسته بندی فروشگاه سازها قرار داد.

چرا که اهداف تمامی این برنامه‌ها یک چیز است و آن هم خرید و فروش آنلاین می‌باشد. به این نکته نیز توجه داشته باشید که ممکن است که شما با توجه به وسعت کاری خود به صورت همزمان از چند فروشگاه ساز به صورت همزمان استفاده کنید. البته وظایف هریک از این فروشگاه سازها بسیار متفاوت است. از این رو شما باید تمام تلاش خود را به کار گیرید تا بررسی کنید که هریک از فروشگاه سازها چه وظایفی دارد. چگونه شما می‌توانید به صورت بهینه از آن‌ها استفاده کنید. از این‌رو تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

انواع فروشگاه ساز مختلف چیست؟

با توجه به موارد گفته شده ممکن است که برای شما این سوال ایجاد شود که فروشگاه ساز چیست؟ اگر بخواهیم به صورت کلی برای شما دو دسته بندی ارائه کنیم. فروشگاه سازها یا اوپن سورس (Open Source)  می‌باشند. و یا فروشگاه سازهای ما اشتراکی می‌باشند که به (SaaS) معروف می‌باشند که برخی از افراد آن را با نام خدمات ابری نیز می‌شناسند. ممکن است که شما بررسی کنید و متوجه شوید که برخی دسته بندی دیگری نیز ارائه داده‌اند. اما به صورت کلی شما هر فروشگاه سازی را که بررسی کنید دریکی از این دو دسته قرار خواهد گرفت.

پیشنهاد میشه بخوانید...
موتورهای جستجو گوگل چگونه کار می کنند: Indexing

انواع فروشگاه سازها

فروشگاه ساز اوپن سورس  و یا کد باز چیست؟

این نوع از فروشگاه سازها معمولا به دارای یک کد اولیه می‌باشند که به صورت رایگان در اینترنت وجود دارد. شما برای بدست آوردن این کد نیاز به هزینه خاصی نخواهید داشت و اغلب به صورت رایگان در دسترس خواهند بود. زمانی که شما از این فروشگاه سازهای اوپن سورس استفاده می‌کنید. این موضوع به این معنی است که شما می‌توانید با توجه به نیاز خود آن را شخصی سازی کنید و کدهای آن را تغییر دهید. اما به این نکته توجه داشته باشید که استفاده از این فروشگاه سازها نیاز اندکی تخصص است.

سعی کنید که از قبل در مورد آن یک تحقیق اندکی داشته باشید و یا سعی کنید که از پشتیبانی سایت در این باره سوال کنید. به عنوان آخرین نکته در این بخش سعی کنید که به این نکته توجه داشته باشید که کدهای که قرار است به صورت رایگان در اختیار شما قرار بگیرد قرار نیست که برای شما همه کار انجام دهد. چرا که در برخی مواقع نیازمند هزینه کردن در این مورد نیز می‌باشید. شما باید در اولین مرحله برای سایت فروشگاهی خود یک قالب مناسب طراحی کنید. پس شما در هر صورت نیازمند هزینه خواهید بود.

معرفی چند نمونه از بهترین فروشگاه سازهای اوپن سورس

شما با مفهوم فروشگاه سازهای اوپن سورس تا حدودی آشنا شدید،.حال ما در این بخش قصد داریم تا شما را با نمونه‌های آشنا کنیم که می‌توانید از آن استفاده کنید. مجدد به این نکته تاکید می‌کنیم که فروشگاه ساز به نوعی سیستم ارتباطی بخش‌های مختلف یک سایت است و شما باید برای هریک از این بخش‌های یک برنامه ریزی ویژه داشته باشید. فروشگاه ساز قرار نیست که برای شما همه کار انجام دهد.

یکی از مهمترین نکاتی که شما باید مدنظر قرار دهید این است که تمام فروشگاه سازهای اوپن سورسی که در ایران استفاده می‌شود. به نوعی ترجمه فروشگاه‌ سازهای خارجی می‌باشد. البته فروشگاه سازهایی ترجمه شده است که معمولا در دنیا بازدهی بسیار خوبی را به ثبت رسانده‌اند. ما در ادامه به شما مهمترین فروشگاه سازها در این زمینه را معرفی خواهیم کرد.

1.    فروشگاه ساز ووکامرس

اگر بخواهیم به بررسی اولین و محبوبترین فروشگاه ساز اوپن سورس بپردازیم که در ایران محبوبیت بسیار بالایی دارد، باید به فروشگاه ساز ووکامرس اشاره داشته باشیم. این فروشگاه ساز به دلیل امکانات بسیار جذابی که دارد که بسیار مورد علاقه ایرانیان قرار گرفته است. از طرفی باید به این موضوع نیز اشاره کنیم که این فروشگاه ساز رابط کاربری بسیار ساده‌‌ای دارد. اگر بخواهیم به برخی از این امکانات یک اشاره داشته باشیم باید به:

  1. پرداخت آنلاین وجه
  2. فروش محصولات فیزیکی و خدمات مجازی
  3. پست پیشتاز و پست سفارشی
  4. تحویل با پیک موتوری
  5. ارائه فاکتور فروش به مشتری
  6. قابلیت توسعه و شخصی سازی
  7. گزارش گیری پیشرفته
  8. پیشتیبانی از چند فروشنده
  9. اطلاع رسانی با پیامک
  10. قابلیت سئو قوی
  11. تعریف مالیات خودکار
  12. جستجوی پیشرفته
  13. اتصال به ترب و ایمالز
  14. چت و گفتگوی آنلاین با مشتری
  15. امنیت بالا
  16. استانداردهای بسیار بالا و مناسب

زمانی که شما به بررسی این ویژگی‌ها می‌پردازید متوجه می‌شوید که این فروشگاه سازه بخش زیادی از نیاز شما را برطرف می‌کند. به همین دلیل است که این فروشگاه نیز در بین افراد بسیار پرطرفدار و محبوب می‌باشد. البته در صورتی که شما از این فروشگاه سازه استفاده کنید متوجه خواهید شد که امکانات پیشرفته‌تری نیز دارد که در حوصله این مقاله نمی‌باشد.

 

2.    فروشگاه ساز جوملا

برخی از متخصصین این حوزه معتقد هستند که فروشگاه ساز جوملا نیز مانند ووکامرس می‌باشد. اما زمانی که شما نسخه‌های پیشرفته و به روز این فروشگاه ساز را بررسی می‌کنید متوجه می‌شوید که تفاوت‌های قابل توجه‌ای وجود دارد. البته اگر شما یک فروشگاه لباس می‌باشید، می‌توانید از این فروشگاه ساز استفاده بیشتری داشته باشید. چرا که ویژگی‌های آن کاملا مشخص و شخصی سازی شده است. طراحی‌های گرافیکی و بصری این فروشگاه ساز نیز مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته است. در صورتی که شما به این فروشگاه ساز علاقه دارید می‌توانید از خدمات پشتیبانی آنلاین آن کسب اطلاعات کنید.

از دیگر مهمترین ویژگی‌های این فروشگاه ساز می‌توان به:

  1. ارائه محصول به صورت کاتالوگ اشاره کرد
  2. دارای نسخه‌های متعدد و طراحی‌های متفاوت
  3. دسته بندی محصولات به صورت ساده و متغییر و همچنین توانایی گروه بندی
  4. نمایش محصولات مرتبط
  5. ایجاد فروشگاه چند زبانه
  6. ماژول قدرتمند فیلتر و ماژول جستجو
  7. زبانه‌های اضافی برای نمایش محصولات
  8. کاملا ریسپانسیو و سازگاری بالا با تمامی دستگاه‌های هوشمند
  9. امکان اشتراک گذاری در شبکه‌های مجازی
  10. سئو قدرتمند
  11. افزودن ویژگی نامحدود به محصولات
  12. توانایی اضافه کردن 5 زبان برای هر محصول
  13. برقراری ارتباط مناسب با مخاطب
  14. پشتیبانی بسیار مناسب و قوی
  15. توانایی مقایسه محصولات
  16. و…
پیشنهاد میشه بخوانید...
معرفی 9 مورد از بهترین پلاگین های سئو + نقد و بررسی

3.    فروشگاه ساز پرستاشاپ

این فروشگاه ساز اوپن سورس یکی از فروشگاه سازهای محبوب در بین انگلیسی زبان می‌باشد. اما ایرانیان نیز از ترجمه این فروشگاه ساز استقبال مناسبی داشتند. یکی از مهم‌ترین نقاط قوت این فروشگاه ساز داشتن یک پشتیبانی بسیار قوی می‌باشد. پشتیبانی این فروشگاه ساز شما را در تمامی مراحل طراحی سایت راهنمایی می‌کنند. از طرفی ممکن است که بر اساس نیاز شما به مشاوره‌های برای افزایش بازدهی کسب و کار شما بدهند. به این نکته توجه داشته باشید که این فروشگاه ساز داری یک پشتیبانی فنی حرفه‌ای نیز می‌باشد.

ممکن است که شما نیاز داشته باشید که فروشگاه اینترنتی خود را دائما به روز کنید و یا نیاز داشته باشید که آنالیز سایت قوی داشته باشید. شما می‌توانید از کمک‌ها و طراحی ویژه این فروشگاه ساز به صورت حرفه‌ای استفاده کنید. البته به این نکته نیز توجه داشته باشید که این فروشگاه ساز برای شما یک پیشنهاد ویژه به جهت استفاده از برخی‌ هاست‌‌ها خواهد داشت. این موضوع زمانی که شما یک سایت سنگین داشته باشید بسیار با اهمیت خواهد بود. بر اساس بررسی‌های صورت گرفته این فروشگاه ساز دارای بیش از 300 قابلیت رایگان خواهد بود.

شما می‌توانید با یک برنامه ریزی مناسب بخش زیادی از نیاز خود را به صورت رایگان بواسطه این فروشگاه ساز تامین کنید. البته به این نکته نیز توجه داشته باشید، در صورتی که شما از نسخه انگلیسی این فروشگاه ساز استفاده کنید، ممکن است که اندک تفاوت‌هایی وجود داشته باشد. این موضوع به این دلیل است که سعی شده در نسخه ترجمه شده به فارسی این برنامه از برنامه‌های ضروری استفاده شود. از طرفی تمام تلاش تیم ترجمه کننده این محصول بر این بود که کدهای مادر این محصول را به خوبی ارتقاء دهد.

4.    معرفی دیگر فروشگاه سازهای اوپن سورس

ما اگر بخواهیم به صورت کامل تمامی فروشگاه‌ سازهای اوپن سورس را به شما معرفی کنیم باید صدها مقاله در این حوزه برای شما به رشته تحریر درآوریم. از این رو ما سعی کردیم مهمترین و یا معروف‌ترین نوع مقالات این حوزه را به شما معرفی کنیم. اما اگر شما به دنبال دیگر فروشگاه سازه اوپن سورس می‌باشید می‌توانید از

  1. فروشگاه ساز اپن کارت
  2. فروشگاه ساز مجنتو
  3. فروشگاه ساز دروپال
  4. و…

مراجعه کنید و ویژگی هریک از آن‌ها را با یک دیگر مقایسه کنید و بهترین انتخاب را داشته باشید. ما در مقالات بعدی قطعا به بررسی هریک از این موارد به صورت مجزا خواهیم پرداخت.

فروشگاه‌سازهای اشتراکی (SaaS) و یا خدمات ابری

ممکن است که شما فردی باشید که به طراحی سایت و یا برخی از امور فنی سایت علاقه‌ای نداشته باشید. و یا ممکن است که شما یک بیزینس من باشید که زمانی کافی برای انجام برخی از امور سایت را نداشته باشید. شما بخواهید که تمامی این موارد را برون سپاری کنید. در این صورت شما به دنبال یک شخص ثالث ویا یک شرکت ثالث خواهید بود که تمامی کارهای سایت شما را انجام دهد. به عنوان مثال بخواهید طراحی سایت شما را انجام دهد ویا بخواهید که نگهداری بخش فنی سایت شما را به عهده داشته باشد و… .

در این صورت شما به فروشگاه سازهای اشتراکی مراجعه خواهید کرد. البته استفاده از این خدمات رایگان نخواهد بود، بنابراین با توجه به شرکت عامل شما می‌توانید از هزینه این خدمات را به صورت ماهیانه و یا سالیانه پرداخت کنید. این موضوع ممکن است برای کسانی که علاقه کافی به این حوزه ندارند ویا زمانی کافی در این حوزه ندارند جذاب باشد.

شما با انجام این کار یک تیم پشتیبانی خواهید داشت که در تمامی مراحل کنار شما خواهد بود. در صورتی که شما هر مشکلی داشته باشید، می‌توانید از این شرکت استفاده کنید که مشکل شما را حل کند.

برخی از این شرکت‌ها در این است که این شرکت‌ها به صورت رایگان خدمات توسعه و بروز رسانی شما را نیز انجام می‌دهند. در نهایت به این نکته توجه داشته باشید که منظور ما از بیان این نکات این نیست که هر کسی که کار خود را برون سپاری کند کاملا موفق و بدون چالش خواهد بود. اگر شما به شرکت و یا شخص نامناسبی در این حوزه مراجعه کنید نه تنها کار شما کمتر نمی‌شود. بلکه کار و چالش‌های شما بیشتر نیز می‌شود. در نتیجه در انتخاب این موضوع باید دقت فراوان داشته باشید وبه اندازه کافی تحقیق کنید.

پیشنهاد میشه بخوانید...
چگونه یک فروشگاه اینترنتی لباس راه اندازی کنیم؟

فروشگاه سازهای اشتراکی

معروف‌ترین شرکت‌های اشتراکی در حوزه فروشگاه‌سازها کدامند؟

ما در این بخش به بررسی چند شرکت مهم و فعال در این حوزه می‌پردازیم که می‌توانند نظر شما را در این بخش جلب کنند. از طرفی با ارائه خدمات حرفه‌ای در این حوزه نیز می‌توانند نیاز شما را تا حد بسیار مناسبی رفع کنند. با توجه به سابقه مناسبی که در این حوزه نیز ثبت کرده‌اند شما می‌توانید به سادگی به این شرکت‌ها اطمینان کنید.

1.    شاپیفای

به صورت کلی شاپیفای یک فروشگاه اوپن سورس رایگان است. اما شما به عنوان یک ایرانی به این دلیل که نمی‌توانید به بانک‌های بین المللی دسترسی داشته باشید، نمی‌توانید از خدمات این فروشگاه‌ساز جذاب نیز استفاده کنید. اما سرویس اشتراکی این مجموعه می‌تواند برای شما یک انتخاب مناسب باشد. چرا که شما می‌توانید بواسطه استفاده از این سرویس اشتراکی به بخش بزرگتری از جامعه هدف خود دسترسی داشته باشید.

ممکن است تا این قسمت از مقاله اندکی در مورد شاپیفای گیج شده باشید. چرا که این برنامه علاوه بر این که مزایای بسیار جذابی برای همکاری ممکن است داشته باشد. چالش‌های برای شما به همراه خواهد داشت. منظور ما از چالش‌هایی برای کسب و کار شما این است که شما باید استانداردهای کاری خود را افزایش دهید.

این فروشگاه‌ساز برای شما یک سیستم مدیریت محتوای هوشمند دارد که می‌تواند نیاز شما را در مورد تولید محتوا تا اندازه زیادی رفع کند. با توجه به این که اینکه تولید محتوا برای هر سایت و کسب و کار آنلاینی معمولا یک چالش است.

2.    بیگ کامرس

قبل از هر چیزی به این نکته توجه داشته باشید که در صورتی که در این برنامه ثبت نام کنید، دیگر نمی‌توانید از هیچ فروشگاه ساز دیگری استفاده کنید. البته لازم به ذکر است که این فروشگاه ساز یک پیشنهاد جذاب برای شما دارد و می‌تواند شما را در انجام تمامی امور سایت همراهی کند. این فروشگاه‌ساز اشتراکی دارای رابط کاربری بسیار ساده می‌باشد که می‌توانید از آن برای مدت زمان طولانی استفاده کنید. در وهله بعدی نکته‌ای ممکن است برای شما جذاب باشید این است که این برنامه نسبت به ووکامرس دارای امکانات بسیار بیشتری می‌باشد.

البته همانطور که می‌دانید هیچ چیزی بدون هزینه نیست و استفاده از این خدمات قطعا برای شما هزینه قابل توجه اما مناسبی خواهد داشت. یکی از مزایای این برنامه تجاری که برای افراد تازه ‌کار می‌تواند جذاب باشد، این است که پشتیبانی این افزونه برایش شما بسیار مناسب خواهد بود. هر نیاز که داشته باشید، این مشاوران شما  می‌توانند به آن پاسخ دهند.

در آخر با توجه با اهمیت موضوع به شما پیشنهاد می‌کنم در صورتی که قصد دارید که، یک سایت بسیار پیشرفته با ویژگی‌های شخصی سازی شده حرفه‌ای راه اندازی کنید.

بهتر است که از یک فرد متخصص استفاده کنید و از خدمات ووکامرس استفاده کنید. همانطور که این برنامه مزایای قابل توجهی دارد، قطعا محدودیت‌هایی نیز دارد. این موضوع به این دلیل است که این خدمات برای افراد تازه کار و ناآشنا طراحی و تدوین شده است.

آیا فروشگاه‌ ساز دیجی‌کالا  رایگان است؟

شما با مطالعه این مقاله به صورت کامل و جامع با مفهوم فروشگاه ساز آشنا شدید. زمانی که شما در اینترنت به دنبال انواع فروشگاه‌ساز می‌باشید، با فروشگاه سازی دیجی‌کالا  زیاد مواجه می‌شوید. سوال اصلی که مطرح می‌شود این است که اولا فروشگاه‌ساز رسمی دیجی‌کالا  چیست؟ دوما آیا استفاده از این فروشگاه سازی دیجی‌کالا  رایگان است؟ باید به شما بگوییم که فروشگاه‌ساز دیجی‌کالا  وجود دارد. اما استفاده از آن رایگان نیست. تا پایان این بخش با ما همراه باشید تا شما را به صورت کلی با این مقوله همراه کنیم.

دیجی‌فای فروشگاه‌ساز اصلی دیجی‌کالا

به تازگی دیجی‌کالا  یک فروشگاه سازی عالی به بازار معرفی کرده است. استفاده از این فروشگاه سازی در حال حاضر رایگان نیست. این سیستم برای شما یک فروشگاه آنلاین را به صورت کامل و جامع طراحی می‌کند. شما می‌توانید از تمامی مزایای مدیریت و فروش محصول خود استفاده کنید. این فروشگاه‌ساز از سال 95 با اسامی مختلف در بازار مشغول فعالیت است. اما آخرین بار در انتهای سال 1400 به صورت رسمی رونمایی شد.

پیشنهاد میشه بخوانید...
سئو تصاویر، چگونه در جستجوی تصاویر در گوگل رتبه بهتری کسب کنیم

به این نکته توجه داشته باشید که نسخه‌های قبلی فروشگاه‌ساز دیجی‌کالا  به صورت غیر رسمی بوده و ممکن است که امنیت کافی و یا عملکرد عالی نداشته باشند. دیجی‌کالا  سعی دارد که با استفاده از این فروشگاه ساز سهم قابل توجهی از بازار تجارت الکترونیک را به خود اختصاص دهد. توجه داشته باشید که اگر قرار است که شما نیز از فروشگاه‌ساز دیجی‌کالا  استفاده کنید. اولا که ثبت نام رسمی انجام دهید و دوما که سعی کنید که از آخرین نسخه آن برای راه اندازی کسب و کار خود استفاده کنید.

امکانات فروشگاه سازی دیجی‌کالا  چیست؟

ممکن است که برای شما این سوال ایجاد شده باشد که چر شما باید از فروشگاه‌ساز دیجی‌کالا  استفاده کنید. دقت داشته باشید که در بخش‌های بعدی به صورت کامل به مزایا و معایب این فروشگاه ساز خواهیم پرداخت. نکته بسیار مهمی که شما باید به آن توجه داشته باشید، این است که این انتخاب برای شما تنها گزینه موجود نیست. شما می‌توانید از چند فروشگاه‌ساز ایرانی دیگر نیز استفاده کنید. به عنوان مثال فروشگاه‌ساز سپهر نیز یک گزینه جذاب است.

1.    شما به انواع روش‌های مختلف ارسال کالا دسترسی خواهید داشت

شما با استفاده از این فروشگاه‌ساز می‌توانید از مبداء به هر مقصدی به واسطه پست، پیک، پیشروپست، پستکس و پیک اختصاصی کالا و خدمات خود را ارسال کنید. زمانی که مشتری از شما خرید خود را انجام می‌دهد می‌تواند وضعیت کالای خود را در هر مرحله از ارسال بررسی و پیگیری کند.

پلن‌های بازاریابی متفاوتی برای شما در نظر دارد

زمانی که شما یک فروشگاه آنلاین راه اندازی می‌کنید. باید برای بازاریابی آن نیز یک برنامه ریزی مناسب داشته باشید. از طرفی پلن فروش خود را نیز باید بر اساس آن طرح ریزی کنید. شما بواسطه فروشگاه‌ساز دیجی‌کالا  می‌توانید به برخی از این موارد دسترسی داشته باشید. به عنوان مثال:

  1. تعریف کد تخفیف
  2. پیشنهاد ویژه محصولات
  3. تعریف کدهای تخفیف مناسبتی
  4. گزارش فروش و کلیک دقیق
  5. سنجش کمپین‌های تبلیغاتی با ابزاری مناسب و دقیق

توجه داشته باشید که فروشگاه‌ساز‌های دیگر نیز برای شما چنین امکاناتی را در نظر خواهند گرفت. اما ممکن است که سیستم ارائه آن اندکی متفاوت باشد.

درگاه پرداخت کامل و امن

یکی از بهترین امکانات فروشگاه‌ساز دیجی‌کالا  درگاه پرداخت امن است. شما می‌توانید با تمامی بانک‌ها در ارتباط باشید و از مزایای همکاری با آن‌ها بهره‌مند شوید. البته توجه داشته باشید که شما از یک سیستم حسابداری متصل نیز می‌توانید استفاده کنید که برای بررسی خدمات فروش شما می‌تواند بسیار جذاب باشد.

مزایا و معایب فروشگاه‌ساز دیجی‌کالا  چیست؟

به صورت کلی اگر بخواهیم مزایا و معایب فروشگاه‌ساز دیجی‌کالا را بررسی کنیم در بخش مزایا می‌توانیم به

  1. پشتیبانی قدرتمند از سمت دیجی‌کالا

به این موضوع توجه داشته باشید که زمانی که شما در حوزه فروش آنلاین اطلاعات و توانایی کافی ندارید این گزینه می‌تواند برای شما بسیار جذاب باشد.

  1. خدمات ارسال متنوع

این موضوع به صورت کلی در بخش امکانات فروشگاه‌ساز دیجی‌کالا بررسی شد.

  1. ابزارهای تحلیلی و گزارش گیری مناسب

از مهمترین مزایای این فروشگاه‌ساز ‌می‌توان به ابزار تحلیلی و حسابداری آن اشاره کرد.

معایب

  1. هزینه اشتراک 6 ماه بسیار زیاد است.
  2. قابلیت شخصی سازی ضعیف است.
  3. هزینه پلن پیامکی به صورت مازاد دریافت می‌شود.

سخن پایانی

ما در این مقاله به صورت جامع و کامل در مورد انواع فروشگاه سازها با شما صحبت کردیم و به شما راهنمایی دادیم. اما به این موضوع توجه داشته باشید که شما باید سایت خود را از تمامی جهات مورد بررسی قرار دهید. یک فروشگاه اینترنتی موفق به فروشگاه ساز خود اهمیت می‌دهد. به خدمات و محصولات خود اهمیت می‌دهد.  او سعی می‌کند که کاربران خود را همیشه راضی نگه دارد.

شما نیز باید به این موضوع فکر کنید که چگونه می‌توانید در کار خود بهترین شخص باشید، قطعا آینده فروش، فروش آنلاین می‌باشد. در نتیجه شما باید سعی کنید که با استفاده از فروشگاه ساز مناسب، استفاده از سئو مناسب  و همچنین استفاده از محتوای مناسب همیشه مخاطبین خود را در کنار خود نگه دارید.

پست های مرتبط

مطالعه این پست ها رو از دست ندین!
17 types of marketing campaigns to inspire your next creative project

17 نوع کمپین دیجیتال مارکتینگ برای ایده به پروژه خلاقانه بعدی شما

آنچه در این پست میخوانید اجزای یک کمپین تبلیغاتی و بازاریابی موفق17 نوع نمونه کمپین بازاریابی1. کمپین آگاهی از برند2….

بیشتر بخوانید
10 Tips for Using Video Content on Your E-Commerce Website

10 نکته برای استفاده از محتوای ویدیویی در وب سایت فروشگاهی

آنچه در این پست میخوانید 10 نکته برای استفاده از محتوای ویدیویی در وب سایت فروشگاه آنلاین شما1. فیلم های…

بیشتر بخوانید
Social Media Marketing

7 راه برای افزایش فروش خود با بازاریابی در شبکه های اجتماعی در سال 2024

آنچه در این پست میخوانید 7 راه برای افزایش فروش خود با بازاریابی شبکه های اجتماعیمخاطبان خود را پیدا کنیدافزایش…

بیشتر بخوانید

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره شرکت طراحی سایت پرانتز

شرکت طراحی سایت پرانتز یک شرکت معتبر و حرفه‌ای در زمینه طراحی و توسعه وبسایت‌ها در شهر کرمان است. این شرکت با برخورداری از تیمی مجرب و متخصص در زمینه طراحی وبسایت، به ارائه خدماتی با کیفیت و برتر در حوزه طراحی سایت می‌پردازد. از ابتدای تأسیس، هدف اصلی این شرکت ارائه راهکارهای بهینه و با کیفیت در زمینه ساخت و توسعه وبسایت‌های سازگار با اصول سئویی بوده است.