تحقیق کلمات کلیدی - آژانس دیجیتال مارکتینگ پرانتز

تحقیق کلمات کلیدی

تحقیق کلمات کلیدی

مهم ترین بخش آموزش سئوتحقیق کلمات کلیدی است. تحقیق کلمات کلیدی یا keyword research سنگ بنای سئو است و اگر به درستی انجام شود، پروسه سئو سودی بزرگ به کسب و کار ما یا مشتریمان می رساند

تحقیق کلمات کلیدی چیست؟

منظور شما از تحقیق کلمات کلیدی چیست؟

 

تحقیق کلمه کلیدی نوعی تحقیق بازار اما فراتر از این است.

هر شرکتی با فرضیاتی در مورد مشتریان خود و رفتار آنلاین آنها شروع می کند. تحقیقات کلمات کلیدی به برندها اجازه می دهد تا مفروضات خود را در برابر داده ها بررسی کنند تا استراتژی خود را تأیید یا به چالش بکشند.

تحقیق کلمات کلیدی با ابزار تحقیق کلمات کلیدی SEO به شرکت ها اجازه می دهد تا ارزیابی کنند:

حجم جستجوی کلمه کلیدی:

یک ابزار کلمه کلیدی خوب، حجم جستجوی ماهانه دقیقی را برای هر عبارت جستجوی وارد شده فراهم می کند.

رقابت پذیری / دشواری.:

رتبه بندی در یک کلمه کلیدی خاص بر اساس چشم انداز رقابتی دشوار، متوسط یا آسان است.

هزینه سئو:

ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی باید محدوده یا میانگین هزینه به ازای هر کلیک را برای برندها فراهم کنند تا به طور موثر برای کمپین های PPC بودجه داشته باشند.

علاوه بر این، یک ابزار تحقیق کلیدواژه با کیفیت، پیشنهادهای کلمات کلیدی را در اختیار کاربران قرار می دهد و به آنها امکان می دهد عبارات کلیدی مرتبط و سؤالاتی را که ممکن است در نظر نگرفته اند، بررسی کنند.

بهترین ابزار های سئو همچنین به شرکت های جهانی که به دنبال داده های بومی سازی شده هستند اجازه می دهد تا داده های کلمه کلیدی را بر اساس کشور بازگردانند.

تحقیق کلمات کلیدی به چه فرایندی گفته می شود؟

تحقیق کلمات کلیدی به فرایندی می گویند که ما طی آن به جست و جوی کلمات

و عباراتی می پردازیم که چند ویژگی مهم داشته باشند.

سرچ مناسبی داشته باشند.

عبارت خرید پکیج آموزشی سایت پیکس وان چند بار جست و جو می شود؟ هیچ. پس بالا آمدن بر روی این عبارت درست نیست. وقت و هزینه ما را تلف می کند و در نهایت سودی هم عایدمان نمی شود. ممکن است این کلمه هیچ سرچی نداشته باشد، اما هدف خوبی برای سئوکاران است، چون هیچ رقابتی در آن نیست به راحتی و با چند کار کوچک می توانند در آن رتبه بگیرند. اما هیچ سودی به کسب و کار نمی رساند. بسیاری از سئوکاران این اصول را رعایت می کنند و قبل از شروع کار به مشتری خود می گویند که کسب رتبه در چه کلماتی بهتر است. مثلا به جای عبارتی که گفتیم هیچ سرچی ندارد، اگر آن کسب و کار پکیج آموزش ویرایش عکس می فروشد، بهتر است که بر روی عبارت آموزش فتوشاپ یا آموزش ویرایش عکس بالا بیاید.

پرسونای مخاطب را در نظر بگیرید.

این مخاطب به دنبال چیست که این کلمه را جست و جو کرده؟

مثلا کسی که جست و جو می کند عکس فوتبالی، به دنبال خرید لباس ورزشی یا لباس تیم فوتبال است؟ احتمالا نه. چون او می خواسته عکس ببیند. پس حتی اگر حوزه کاری یک کسب و کار فروش محصولات فوتبالی باشد هم بالا آمدن در این عبارت، ایده خوبی نیست، چون کاربر می خواهد عکس ببیند و شما می خواهید به او بفروشید. البته ممکن است برای اینکه سرچ بیشتری دریافت کنید بخواهید روی این عبارت کار کنید. اما برای اینکه بفروشید باید بر روی عباراتی که با خرید شروع می شوند بیشتر حساب کنید.

بتوانیم به آن ها بفروشیم.

مثلا عبارت شرکت دکوراسیون داخلی در تهران، برای شرکتی که در شیراز است مناسب نیست. کسی که جست و جو می کند، تهران پس به دنبال شرکتی در تهران است و اگر شرکت شما به فرض در شیراز باشد، شما رتبه هم داشته باشید، مشتری جذب نمی شود. پس باید روی کلماتی کار کنیم که بتوانیم کاربرانی کاملا هدفمند جذب کنیم که تبدیل آن ها به مشتری ساده باشد.

پیشنهاد میشه بخوانید...
بهترین پلاگین های فایروال در بازار 2022 + نقد و بررسی تخصصی

بهترین فرآیند برای تحقیق کلمات کلیدی چیست؟

تحقیقات کلیدواژه اصلی را می توان در چند ساعت تکمیل کرد، اما باید یک فرآیند مداوم برای نظارت بر روند کلمات کلیدی و ایجاد لیست های جدید با تغییر نیازهای کسب و کار شما وجود داشته باشد.

در اینجا چند مرحله اساسی وجود دارد که باید دنبال کنید:

  1. ایده پردازی. قبل از شروع تحقیقات بیرونی، تیم شما باید در مورد کلمات کلیدی و عباراتی که در سفر مشتری شما بیشتر مرتبط هستند، طوفان فکری کند. سعی کنید از اصطلاحات تخصصی صنعتی دوری کنید و در عوض از عباراتی استفاده کنید که مخاطبان شما از آنها استفاده می کنند.
  2. ابزار تحقیق کلمه کلیدی را انتخاب کنید. ابزارهای کلمات کلیدی سئو زیادی در بازار وجود دارد، از رایگان تا پولی. برای بهترین نتایج تحقیق کلمات کلیدی، به دنبال ابزار قوی کلمه کلیدی باشید. ابزارهای SEO
    1. مانند KW Finder که در ادامه درباره آن صحبت می کنیم، حجم جستجوی دقیق، تجزیه و تحلیل URL های رقابتی و تجزیه و تحلیل بینش اسناد را به شما می دهد.
    2. لیست کلمات کلیدی بسازید با یک لیست کلمات کلیدی شروع کنید که کلمات کلیدی گسترده، موضوعات و نام تجاری شما را در بر می گیرد. در مرحله بعد، ممکن است بخواهید لیست های ثانویه مخصوص یک خط محصول یا خدمات یا یک نقطه خاص در سفر بازاریابی خود ایجاد کنید.
    3. خط پایه خود را تعیین کنید و اهداف خود را تعیین کنید. لیست های خود را ذخیره کنید و موقعیت رتبه بندی خود را مستند کنید تا بتوانید پیشرفت را بعداً نشان دهید. اهدافی را در مورد کلمات کلیدی که می خواهید برای آنها رتبه بالاتری داشته باشید تعیین کنید.

    ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی به صورت عملی

    در این بخش جذاب می خواهم در مورد بحث جذاب ابزارهای کیورد ریسرچ صحبت کنم. جستجوی کلمات کلیدی با ابزارهای زیادی صورت می گیرد که ممکن است هم رایگان باشند و هم غیر رایگان. البته عموم آن ها رایگان هستند یا اگر هم پولی باشند، بخشی رایگان با محدودیت های بیشتر در اختیار ما قرار می دهند.

    تحقیق کلمات کلیدی

    گوگل سرچ کنسول

    اولین و جذاب ترین ابزاری که می خواهیم در مورد آن صحبت کنیم، google search console است. گوگل سرچ کنسول که قبلا با نام وبمستر تولز فعالیت می کرد، یک ابزار ارائه شده از سمت گوگل است که برای وبمستران و سئوکار کارایی دارد. با این ابزار می توان فهمید که سایت ما در چه کلماتی رتبه دارد و جایگاه آن کجاست (یعنی در چه رتبه ای قرار دارد) و آمار جست و جوی هر کلمه و عبارت را هم می دهد.

    اگر سایت تازه کاری دارید، گوگل سرچ کنسول فعلا به کارتان نمی آید. بعد از گذشت چند ماه از عمر سایت، گوگل سرچ کنسول، لیست عبارت هایی که در آن ها رتبه کسب کرده اید را در بخش performance نمایش می دهد و می توانید که ایده های سئو و تولید محتوای زیادی دریافت کنید. اگر به دنبال آموزش تولید محتوا هستید، ما در یک صفحه جداگانه حسابی در مورد آن صحبت کرده ایم.

    یکی از ویژگی های برتر سرچ کنسول گوگل این است که میزان سرچ تقریبا دقیق عبارت های مختلف را به شما می دهد. چون سرچ کنسول از خود گوگل است و گوگل آمار تقریبا دقیقی (تقریبا دقیق از این رو که هیچ ابزاری آمار قطعی و دقیق نمی دهد) به شما ارائه می دهد.

    ساجست های گوگل

    ساجست های گوگل پیشنهاداتی است که به هنگام جست و جوی یک عبارت دریافت می کنید مثلا ما سرچ می کنیم آموزش سئو و با ساجست های زیر مواجه می شویم:

    روش های تحقیق کلمات کلیدی

    نکته مهم این است که گوگل کلمات و عباراتی را به ما پیشنهاد می دهد که کاربران قبلا جست و جو کرده اند. پس کلمات پرسرچ و خوبی هستند.

    یکی دیگر از شیوه های ساجست گوگل این است که در پایان صفحه به ما پیشنهاداتی ارائه می کند. کافی است که یک عبارت را جست و جو کنید و با کمی اسکرول به پایان صفحه بیایید. در آن جا ساجست ها را مشاهده می کنید.آموزش سئو رایگان

     

    یکی دیگر از ویژگی های مثبت این امکان خوب گوگل این است که کلمات لانگ تیل یا دم دراز را به ما پیشنهاد می دهد. کلمات لانگ تیل یا دم دراز عبارات طولانی تر از کلمه اصلی هستند. مثلا جست و جو می کنیم سئو. کلمات لانگ تیل می شود: آموزش سئو، آموزش سئو سایت، چگونه سئو یاد بگیریم و کلماتی از این دست.

    تحقیق کلمات کلیدی چیست

    Kwfinder

    کی دابلیو فایندر یک ابزار خیلی شیک و حرفه ای است که میزان جست و جوی هر کلمه و عبارت را به ما می دهد. البته این ابزار عالی، پولی است ولی به ما 10 روز اکانت تریال می دهد که محدودیت آماردهی 5 کلمه در 48 ساعت را دارا است اما باز هم کارمان را راه می اندازد. نسخه پولی آن را نیز می توانید تهیه کنید، اما برای ما که در ایرانیم صرفه آنچنانی ندارد و به علاوه نسخه رایگانش آنقدر خوب هست که کارمان را راه بیاندازد.

    برای مثال من در ادامه یک عکس از آمار جست و جوی عبارت تبلیغ نویسی را برای شما قرار می دهم.

    آموزش حرفه ای تحقیق کلمات کلیدی

    آموزش KW Finder

    وقتی که یک عبارت را در کادر kwfinder وارد می کنیم، به ما 4 بخش اصلی را نمایش می دهد.

    تعداد جست و جوی ماهیانه هر عبارت

    البته چون این ابزارها برای زبان فارسی ساخته نشده اند، آمار دقیق ارائه نمی دهند. تعداد سرچ ماهیانه تقریبا 8 برابر چیزی است که نمایش می دهند. یعنی میزان سرچ هر عبارت را باید ضربدر 8 کرد.

    میزان سختی کلمات

    با یک شاخص 0 تا 100 به ما می گوید که رتبه گرفتن در این عبارت چقدر سخت است. هر چقدر واژه آسان تر باشد، امتیاز آن از 100، کمتر و رنگ آن سبز پررنگ تر است و هر چه واژه سخت تر باشد، امتیاز آن از 100 بیشتر و رنگ آن به سمت سبز کم رنگ، نارنجی و در سخت ترین حالت قرمزی می رود.

    چه سایت هایی در آن عبارت رتبه دارند

    می توانید در سمت راست مشاهده کنید که رقبای اصلی شما در هر عبارتی که جست و جو کرده اید چه سایت هایی هستند. باز با امتیازی 1 تا 100 و رنگ سبز پررنگ تا قرمز (مانند همان شاخص سختی کلمات کلیدی) رده بندی می شوند. آن ها برای این مفید هستند که این سایت که می خواهیم با آن رقابت کنیم چقدر قدرتمند است و رقابت با آن چقدر سخت است.

    ساجست ها

    با جست و جوی هر کلمه به ما ساجست هایی ارائه می شود. برای مثال می بینیم که برای عبارت من ساجست هایی ماند درآمد تبلیغ نویسی، دوره تبلیغ نویسی، تبلیغ نویسی در وب و چند مورد دیگر ارائه شده اند. البته کاربرد اصلی این ابزار، ارائه میزان سرچ هر کلمه است و آن طور که باید، ساجست های زیادی به شما ارائه نمی دهد. اما در ادامه و در بخش Keywordtool، در مورد این ابزار عالی صحبت می کنیم که ساجست های خیلی زیادی به ما ارائه می دهد.

     انجمن ها

    یکی از راه های زیرکانه جست و جوی کلمات کلیدی، استفاده از انجمن های مختلف حوزه کاری خودتان است. معمولا در انجمن های مختلف، مردم مشکلات و دغدغه های خود را بیان می کنند و در گوگل نیز همین کار را می کنند. پس اگر واژه ای در انجمن ها پرسیده شود، احتمال سرچ آن کلمه در گوگل بالاست.

    من به یک فروم وردپرس سر زدم و می بینیم که مشکلاتی بیان شده اند که احتمالا در گوگل هم سرچ داشته باشند و کار کردن بر روی آن ها می تواند خوب باشد.

     

    0 تا 100 تحقیق کلمات کلیدی

    البته باید در نظر داشته باشید که استفاده از فروم ها صرفا برای ایده یابی است.

    اگر می خواهید جدی بر روی یک کلمه یا عبارت کار کنید، پس از یافتن ایده با استفاده از kwfinder میزان جست و جوی آن را به دست آورید. همچنین با ابزار keywordtool که در بخش بعدی به آن می پردازم می توانید ساجست های کلمه مورد نظر را به دست بیاورید.

  3.  

    آموزش تحقیق کلمات کلیدی

    Keywordtool

    کیوردتول یک ابزار بسیار کارآمد است که شما کلمه یا عبارت مورد نظر را در کارد وارد می کنید و ساجست های زیادی را به شما ارائه می دهد. مثلا من عبارت “طراحی سایت” را جست و جو کردم و ساجست های زیادی به من ارائه داد که موارد در عکس بخشی از آن ها هستند.

    تحقیق کلمات کلیدی چیست

    در نسخه پولی میزان سرچ کلمات را نیز به شما ارائه می دهد اما همین نسخه رایگانش هم کار راه بنداز است. یکی از ویژگی های خوب این ابزار که در تصویر هم مشاهده می کنید این است که علاوه بر گوگل، ساجست های یوتیوب و اینستاگرام و سایر موتورهای جست و جو و شبکه های اجتماعی را نیز ارائه می دهد.

    اگر می خواهید در یوتیوب یا اینستاگرام فعالیت کنید و به دنبال ایده هستید از آن استفاده کنید.

    تحقیق کلمات کلیدی

    Moz

    سایت ماز یکی از سایت های برتر در زمینه سئو است که می توانیم از آن در جهت کیورد ریسرچ استفاده کنیم. بخش اکسپلورر ماز، به ما دیتاهای خوبی از کلمات کلیدی مختلف می دهد. البته استفاده از ماز رایگان نیست ولی می توانید با پرداخت مبلغی کم یا با استفاده از راه های مختلف، اکانت یک ماهه آن را به دست آورید. اکانت 1 ماهه ماز، در بین سایت های ایرانی بین 29 تا 80 هزار تومان به فروش می رسد که رقم مناسبی است.

    چگونه یک تحقیق در مورد کلمات کلیدی عالی داشته باشیم؟ روش تحقیق کلمات کلیدی

    چگونه کلمات کلیدی انتخاب کنیم؟

    کلمات لانگ تیل

    کلمات لانگ تیل یا بهتر است بگوییم عبارات لانگ تیل یا دم بلند شامل عبارت هایی هستند که از چند کلمه به وجود آمده اند.

    مثلا “راهنمای خرید سشوار خانگی” یک عبارت است که سختی بسیار کمتری نسبت به کلمه سشوار دارد و بالا آمدن در آن راحت تر است.

    ممکن است که تعداد سرچ کمتری را به خود اختصاص دهد، اما اگر به جای وقت گذاشتن برای کلمه سختی مثل سشوار بر روی 10 عبارت لانگ تیل آسان وقت بگذارید.

    می توانید با تلاش کمتر، بر روی عبارت های بیشتری رتبه بگیرید و مجموع جست و جوی همه آن ها از کلمه سشوار نیز بیشتر است.

    البته به این منظور نگفتم که اصلا بر روی کلمات سخت و اصلی کار نکنید. می توانید فعالیت بر روی آن ها را نیز ادامه دهید. و در کنارش از لانگ تیل ها هم استفاده کنید تا در زمان کوتاه تری بهبود رتبه داشته باشید. این طور هم به همه اهداف می رسید و هم در نهایت سایت شما به قدرت و میزان سرچ بیشتری دست پیدا می کند.

    استفاده از ابزارهای مختلف

    ابزارها و روش های مختلفی را برای جستجوی کلمات کلیدی معرفی کردم که می توانید از همه آن ها استفاده کنید. نکته اصلی این است که همه این ابزارها کامل نیستند و هر کدام نقص هایی دارند.

    اما استفاده همه آن ها در کنار هم نقص هایشان را جبران می کند و شما می توانید یک keyword research خوب و کامل داشته باشید.

    آنالیز رقبا

    یکی از مهم ترین کارها در کل سئو و پروسه کیورد ریسرچ این است که رقبای اصلی را آنالیز کنید و ببینید آن ها بر روی چه کلماتی کار کرده و رتبه گرفته اند.

    لازم نیست همه رقبا را بررسی کنید چون بعضی از آن ها فقط محتواهایی تولید می کنند که رفع تکلیف کنند.

    بهتر است رقبای اصلی که بر روی بیشتر کلمات حوزه کاری شما رتبه دارند را آنالیز کنید. مطمئنا ایده های خوبی دریافت می کنید.

    در واقع آنالیز رقبا در تحقیق کلمات کلیدی یکی از روش های ساده و کم خرج است که می توانید لیستی جامع از کلمات و عبارات کلیدی که باید بر روی آن ها کار کنید را بسازید. یک رقیب کافی نیست و باید حداقل 3 تا 5 رقیب را بررسی کنید تا در نهایت لیستی کامل داشته باشید.

    قیمت گذاری در تحقیق کلمات کلیدی

    در واقع هزینه سئو با تحقیق کلمات کلیدی

    آغاز می شود و باید در این مرحله دقت به خرج دهید. بعضی از سئوکاران، قیمت کم می دهند و در اواسط راه گیر می کنند.

    چون بودجه ای که دریافت می کنند کفاف هزینه های محتوا و سئو خارجی و سایر کارهای آن کلمه یا عبارت کلیدی را نمی دهد.

    قیمت گذاری در کیورد ریسرچ با سختی کلمه کلیدی صورت می گیرد. باید این را بررسی کنید که هر کلمه چقدر سخت است. اگر کلمه ای آسان باشد، می توان کم تر قیمت داد و اگر کلمه ای سخت تر باشد باید قیمت بیشتری ارائه دهید. قیمتی که اعلام می کنید باید شامل هزینه های سئو و سود خود شما باشد.

    سختی کلمه کلیدی بر اساس مواردی همچون اصلی بودن یا لانگ تیل بودن آن (مثلا سشوار اصلی است و خرید سشوار ارزان لانگ تیل است).

    میزان سرچ آن در ماه، سرسختی رقبای اصلی (10 مورد اول در صفحه 1 گوگل)، و هزینه های اصلی مانند بک لینک و محتوا و رپورتاژ و این جور هزینه ها تعیین می شود.

    هر چه کلمه ای سخت تر و پرهزینه تر باشد، باید قیمت بیشتری بدهید.

    بازاریابی کلمات کلیدی

    ما تا این قیمت از مقاله به صورت کاربردی در مورد تحقیق کلمات کلیدی با شما صحبت کردیم. اما ما در این بخش از مقاله قصد داریم که دید فنی شما را اندکی به دید بازاریابی نزدیک کنیم. به یاد داشته باشید که بازاریابی محتوا و بازاریابی کلمات کلیدی اندکی باب یک دیگر متفاوت است و ما قصد داریم که دید شما  را اندکی به این موضوع باز کنیم و نگاه شما را نیز متفاوت از دیگران کنیم و در نتیجه بازدهی شما را افزایش دهیم. از طرفی به این نکته نیز توجه داشته باشید که هنر یک تولید کننده محتوا و همچنین هنر یک سئو کار در این است که بتواند مباحث فنی سئو را به مباحث بازاریابی مرتبط کند بدون این که خللی در هریک از این موارد وارد شود.

    ما در این بخش قرار است به بررسی کلمات و مفاهیمی بپردازیم که شما می‌توانید به عنوان یک محقق کلمات کلیدی برای بهتر کردن کیفیت کار خود از آن استفاده کنید. به این نکته نیز توجه داشته باشید که شما باید از دیدگاه مخاطب خود شروع به بررسی کنید. نه بر اساس این که این ترکیب بسیار عالی است. از طرفی به این نکته نیز توجه داشته باشید که همانطور که در بخش‌های قبلی نیز به این نکته اشاره کردیم، سئو کلمات کلیدی طولانی راحت‌تر و سریع‌تر از تک کلمه کوتاه است. در نتیجه سعی کنید روی این بخش تمرکز کافی داشته باشید و از خلاقیت خود نیز برای بازخورد بهتر استفاده کنید. به این نکته توجه داشته باشید که هنر در این است که شما سعی کنید مفاهیم خود را به صورت غیر مستقیم به مخاطب خود منتقل کنید. در این صورت بازدهی کار شما به صورت قابل توجهی افزایش خواهد یافت.

    1.    رایگان

    اگر شما قصد فروش کالا و خدمات خود بر اساس سئو کلمات کلیدی و یا تحقیق کلمات کلیدی را دارید. سعی کنید به این نکته توجه داشته باشید که استفاده از کلمه رایگان می‌تواند مخاطب بیشتری به سمت صفحه شما جذب کند. به طور کلی هر انسانی از محصول و خدمات رایگان استقبال می‌کند، شما نیز باید سعی کنید که با استفاده از این کلمه توجه مخاطبین خود را به خود جلب کنید. از طرفی این کلمه نیز تقریبا جستجو بسیار مناسبی در گوگل دارد و پسوند و پیشوندهای بیشماری را دریافت می‌کند.

    2.    گارانتی

    یکی دیگر از کلماتی که در جستجو و یا نظر نهایی کاربر بسیار موثر و تاثیر گذار است. مبحث گارانتی و کاهش ریسک طرف مقابل

    است. زمانی که شما از کلمه گارانتی استفاده می‌کنید به این معنی است که به دغدغه طرف مقابل خود اهمیت می‌دهید و این موضوع می‌تواند آینده فروش شما را به صورت قابل توجه تغییر دهد. به این نکته نیز توجه داشته باشید در صورتی که شما نمی‌توانید در کلمه کلیدی اصلی خود از این کلمات کلیدی استفاده کنید. می‌توانید از هدهای اصلی خود برای استفاده از این کلمات کلیدی استفاده کنید. در این صورت بازدهی محتوای شما نیز افزایش پیدا می‌کند.

    3.    جدید

    اساسا همه‌ی ما انسان‌ها به دنبال مباحث جدید و به روز می‌باشیم و زمانی که کالا و خدمات و یا محتوای جدید به ما معرفی شود از آن استقبال مناسبی می‌کنیم. از این رو سعی کنید که در تحقیق کلمات کلیدی خود از کلمه جدید استفاده کنید، چرا که شما با این کار می‌توانید از رقبا خود یک گام جلوتر قرار بگیرد. البته به این نکته نیز توجه داشته باشید که این جدید بودن باید برای مخاطب شما قابل درک و ملموس باشد. از این رو شما باید سعی کنید که نظر مخاطبان خود را به صورت قابل توجه به خود جلب کنید.

    4.    آسان

    به این نکته توجه داشته باشید که مخاطبان شما قطعا از راحتی و استقبال خواهند کرد. شما نیز باید با استفاده از این کلمه احساس راحتی را به او القاء نمایید. از طرفی به این نکته توجه داشته باشید که شما می‎‌توانید در توضیحات و هدهای اصلی خود از این واژه استفاده کنید تا زمانی که مخاطب به صفحه شما مراجعه کرد به صورت ناخوداگاه احساس راحتی و آرامش داشته باشد.

    جمع بندی و پایان

    هنگامی که شما تحقیق کلمات کلیدی را انجام می دهید، هدف بیشتری از جمع آوری اطلاعات به عنوان یک وب سایت یا مدیر بازاریابی دیجیتال است. جستجوی کلمات کلیدی SEO فرآیند استفاده از تحقیقات کلمات کلیدی به عنوان یک راهنمای برای تنظیم استراتژی محتوای شما است.

    در نظر داشته باشید که موضوع کیورد ریسرچ بسیار مهم است و در واقع تمام زحماتی که می کشید، وقت و انرژی که می گذارید، پولی که برای سئو خرج می کنید، همه و همه به دلیل کلماتی است که انتخاب کرده اید.

    اگر انتخابتان به هر نحو درست نباشد، وقت و انرژی و سرمایه خود را هدر داده اید و برعکس اگر کلمه ای خوب باشد در نهایت سودی عالی برمی دارید پس به این مورد توجه داشته باشید.

پیشنهاد میشه بخوانید...
چرا باید از پروتکل SSL استفاده کنیم؟ ( همه چیز درباره SSl )

پست های مرتبط

مطالعه این پست ها رو از دست ندین!
10 Best FREE Image Optimization Tools for Image Compression

10 ابزار رایگان بهینه سازی تصویر برای فشرده سازی

آنچه در این پست میخوانید بهینه سازی تصویر چیست؟10 ابزار رایگان بهینه سازی تصویر1. TinyPNGویژگی های کلیدی TinyPNG:2. Optimizillaویژگی های…

بیشتر بخوانید
SMS Marketing: 10X your eCommerce sales with SMS

بازاریابی پیامکی: فروش آنلاین خود را با پیامک 10 برابر کنید (2024)

آنچه در این پست میخوانید بازاریابی پیامکی چیست؟ظهور بازاریابی پیامکی در فضای آنلاینچرا بازاریابی پیامکی موثر است؟تعامل افزایش یافته با…

بیشتر بخوانید
17 types of marketing campaigns to inspire your next creative project

17 نوع کمپین دیجیتال مارکتینگ برای ایده به پروژه خلاقانه بعدی شما

آنچه در این پست میخوانید اجزای یک کمپین تبلیغاتی و بازاریابی موفق17 نوع نمونه کمپین بازاریابی1. کمپین آگاهی از برند2….

بیشتر بخوانید

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره شرکت طراحی سایت پرانتز

شرکت طراحی سایت پرانتز یک شرکت معتبر و حرفه‌ای در زمینه طراحی و توسعه وبسایت‌ها در شهر کرمان است. این شرکت با برخورداری از تیمی مجرب و متخصص در زمینه طراحی وبسایت، به ارائه خدماتی با کیفیت و برتر در حوزه طراحی سایت می‌پردازد. از ابتدای تأسیس، هدف اصلی این شرکت ارائه راهکارهای بهینه و با کیفیت در زمینه ساخت و توسعه وبسایت‌های سازگار با اصول سئویی بوده است.